چگونه می توان کالر پارتی در موها ایجاد کرد؟

چگونه می توان کالر پارتی در موها ایجاد کرد؟

چگونه می توان کالر پارتی در موها ایجاد کرد؟

آرایشگران و خانم های متقاضی رنگ مو یا متخصصان رنگ توجه کنند . ایمنی رنگ مو یکی از نکات مهمی است که در ایمنی و سلامت بدن مشتری موثر میباشد. مطالب زیادی در مورد ایمنی رنگ مو در دنیای اینترنت نوشته شده است و لازم است ما چکیده انها را برای شما بازگو کنیم .

همه دوست دارند  موهایشان را رنگ کنند اما نمی دانند که از چه روش ایمنی برای رنگ کردن مو استفاده کنند؟ یا اینکه رنگ مویی که انتخاب می کنند باید چه ترکیباتی داشته باشد؟

رنگ کردن مو نه تنها باعث می شود که زیبا و جذاب به نظر رسیده بلکه احساس شگفت انگیز بودن را نیز به شما میببخشد. با استفاده از رنگ موی باکیفیت ، نباید نگران ایمنی در رنگ موهای تان باشید. چرا که تمام محصولات یک شرکت معتبر بین المللی ، صد درصد فاقد آمونیاک، پارافنیلن دی آمین، رزورسینول، پارابن، فتالات، گلوتن، سدیم لوریل سولفات و دی اکسید تیتانیوم هستند. (آموزشگاه آریشگری زنانه)

۲۲ تا از ترکیبات آرایشی مضر در رنگ مو

ما نوع ترکیبات بکار رفته در محصولات مان را به عنوان بالاترین استاندارد در نظر می گیریم. رنگ موهای ما در ایتالیا تحت نظارت استانداردهای شدید ایمنی توسط اتحادیه اروپا تولید می شوند که بر همین اساس، استفاده از ۲۲ ماده شیمیایی را به عنوان ترکیبات غیر ایمن ممنوع اعلام کرده است. مطمئنآ موارد تخلف زیادی در رنگ مو دیده و شنیده اید. در اینجا، برخی ترکیبات هستند که ما هرگز از آنها استفاده نمی کنیم؛ چرا ….؟

اموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران، سون لینک
اموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

آمونیاک

آمونیاک دارای بوی تند و قوی است که اغلب در رنگ موها استفاده می شود. این ماده شمیایی باعث تحریک پوست، چشم ها، گلو و ریه ها می شود. از طرف دیگر، باعث حساسیت پوستی، سوزش و خارش چشم ها و همچنین سرفه می شود. هرگز از این ماده شیمیایی در محصولات مان استفاده نمی کنیم. در عوض، از اتانول آمین کمک می گیریم؛ ماده ای که در دستیابی به نتایج قابل پیش بینی و دائمی به ما کمک می کند؛ در حالی که راحت تر و لذت بخش تر است.

پارافنیلن دی آمین

پارافنیلن دی آمین یک رنگ موی سنتی است که برای ایجاد سایه های تیره در مو استفاده می شود. این ماده باعث بروز حساسیت پوستی و آلرژی می شود. در تماس با پوست همچنین می تواند باعث درماتیت و سایر واکنش های جدی شود. اگر چه بسیاری از تولید کنندگان بر این باورند که واکنش های این ماده شیمیایی به ندرت اتفاق می افتند و به همین دلیل از آن در تولید محصولات شان استفاده می کنند. اما ما تصمیم گرفته ایم که جایگزین ایمن تری برای آن پیدا کنیم.

محصولات رنگ مو، ترکیب شیمیایی رنگ مو ،آموزشگاه آرایشگری زنانه، سون لینک

ما هرگز از پارافنیلن دی آمین در رنگ مو یا دیگر فرمول های مان استفاده نمی کنیم. یکی از عناصر اصلی برای جایگزینی آن، ترکیبات پارا تولوئن دیامین به نام تولوئن ۲٫۵ دیامین سولفات است. تولید رنگ مو با این ترکیب برای ایجاد سایه روشن در مو، به احتمال زیاد واکنش های آلرژیک کمتری به دنبال خواهد داشت. رنگ موهای زرق و برق دار نیمه دائمی ما نیز حاوی پارافنیلن دی آمین یا پاراتولوئن دیامین نیستند.

رزورسینول

اگر چه رزورسینول به دلیل اثربخشی اش در رنگ کردن مو، در اکثر رنگ موهای دائمی مورد استفاده قرار می گیرد اما ما هرگز از این ماده شیمیایی استفاده نمی کنیم. زیرا به عنوان یک ترکیب شیمیایی سمّی طبقه بندی شده است و می تواند برای سیستم ایمنی بدن کاملآ خطرناک باشد. در حقیقت، رزورسینول بطور رسمی توسط اتحادیه اروپا به عنوان یک ماده تحریک کننده شناخته شده و در چندین کشور نیز استفاده از آن در محصولات آرایشی ممنوع شده است. یکی از دلایلی که برخی از مصرف کنندگان رنگ مو را دچار حساسیت پوستی می کند، وجود این ماده تحریک کننده پوستی در محصولات است.

ما هرگز از رزورسینول در تولید محصولات مان استفاده نمی کنیم. به جای آن، از متیل رزورسینول دو به عنوان ترکیب جایگزین استفاده می کنیم که ساختار مولکولی متفاوتی دارد و در طی فرایند رنگ کردن مو، ملایم تر عمل می کند.

پارابن

پارابن بطور گسترده در تولید محصولات زیبایی و آرایشی به عنوان ماده نگهدارنده با ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده شیمیایی مدتهاست که بسیار جنجال برانگیز شده است. نگرانی عمده این است که پارابن ممکن است عملکرد غدد درون ریز و همچنین ترشح هورمون را مختل کند. علاوه بر این، می تواند باعث تحریک پوست و بروز واکنشهای آلرژیک شدید شود.آموزش تخصصی آرایشگری زنانه و رنگ مو در تهران.

با وجود اینکه بازتاب های طولانی مدت پارابن همچنان ناشناخته مانده است، اما ما تصمیم گرفتیم هرگز از این ماده شیمیایی در تولید محصولات مان استفاده نکنیم.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران ، سون لینک

فتالات

فتالات که یک ماده شیمیایی ممنوعه در اتحادیه اروپا محسوب می شود، اغلب به عنوان حلال و نرم کننده در شامپوها و محصولات آرایشی استفاده می شود. در مطالعات متعدد نشان داده شده است که فتالات ممکن است هورمون ها و غدد درون ریز را تا حد زیادی مختل کند. علیرغم مجاز بودن میزان معینی از این ماده شیمیایی در محصولات آرایشی؛ برخی تولید کنندگان این نکته را نادیده می گیرند.

بر همین اساس، ما هرگز از فتالات در ساخت محصولات مان استفاده نمی کنیم.

گلوتن

گلوتن گاهی اوقات در ترکیبات محصولات محافظت کننده از قشر مو استفاده می شود. با این حال، ممکن است برای برخی افراد ایجاد واکنشهای آلرژیک کند؛ به ویژه در شامپوها یا محصولاتی که بطور تصادفی مصرف می شوند. بنابراین، تصمیم گرفتیم که جوانب احتیاط را رعایت کرده و آن را از تمام فرمول هایمان حذف کنیم.

هرگز از ترکیبات حاوی گلوتن استفاده نمی کنیم. بلکه بجای آن، از کراتین که یک پروتئین طبیعی است و در پوست و مو یافت می شود، به منظور حفظ و تقویت قشر مو کمک می گیریم.

سدیم لوریل سولفات

استفاده از سدیم لوریل سولفات در شامپوها و دیگر محصولات مو کشش سطحی بین مواد را کاهش داده و باعث ایجاد خشکی و خارش در پوست می شود. با این حال، به عنوان رشته ای از پروتئین های مو شناخته شده است که رطوبت را کاهش داده و باعث وزوزی شدن نوک موها می شود. محصولات حاوی سدیم لوریل سولفات ماندگاری رنگ مو را کاهش داده و در موارد شدیدتر، پوست سر را تحریک می کند و باعث قرمزی، خشکی و خارش پوست می شود.

به همین دلیل، هرگز از این ماده شیمیایی در ساخت محصولات مان استفاده نمی کنیم و بجای آن، از سدیم لوره سولفات که جایگزین نرم تری است استفاده می کنیم. علاوه بر تحریک کنندگی کمتر، در هنگام شست و شو بطور کامل از روی موها و پوست سر پاک می شود.

دی اکسید تیتانیوم

برخی از شواهد موجود نشان می دهند که وجود دی اکسید تیتانیوم در غلظت های بالا در رنگدانه های (پودری) ممکن است عوارضی همچون سرطانزایی، آلرژی، اختلال در عملکرد سیستم ایمنی، سمیّت سیستم ارگانی و غیره را به همراه داشته باشد.دوره های آرایشگری زنانه در تهران .

بنابراین، ما هرگز از این ماده شیمیایی در تولید محصولات مان استفاده نمی کنیم.

کرولتی

ما حیوانات را دوست داریم. با این حال، هرگز چیزی نمی سازیم که روی آنها امتحان شده باشد. محصولات ما همگی دارای تآییدیه لیپینگ بونی هستند؛ یک تأییدیه بین المللی است که آزمایش روی حیوانات را در هر مرحله از تولید محصولات توسط شرکت ما، لابراتوارهای مان و تأمین کنندگان مواد اولیه ممنوع کرده است.

اینجا در مدیسون رید، میخواهیم شما هم نگران ترکیبات موجود در رنگ موها باشید. ما هم دقیقآ همین احساس را داریم. اگر سؤالی داشتید، حتمآ با آرایشگران مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا