طرز استفاده از اسپری تثبیت کننده ارایش

طرز استفاده از اسپری تثبیت کننده ارایش

اسپری ثابت کننده یکی از مهمترین محصولات میکاپ است که به شما کمک می کند تا آرایشتان را برای مدت طولانی دوام بخشید. با این حال، استفاده اشتباه از این محصول ممکن است باعث شود که آرایش شما به نظر غیر طبیعی و چسبنده بیاید.

در اینجا چگونگی استفاده از اسپری ثابت کننده به درستی توضیح داده شده است:

  1. پوست تان را تمیز کنید: قبل از استفاده از اسپری ثابت کننده، اطمینان حاصل کنید که پوست تان تمیز و خشک است. بهتر است پوستتان را با یک پاک کننده صورت تمیز کنید و سپس از یک حوله نرم استفاده کنید تا پوستتان را خشک کنید.
  2. آرایش تان را اعمال کنید: قبل از استفاده از اسپری ثابت کننده، آرایش تان را به طور معمول انجام دهید. فاندیشن، پنکیک، رژگونه و سایه چشم را به ترتیب روی پوستتان بزنید.
  3. فاصله مناسب را نگه دارید: پیش از استفاده از اسپری ثابت کننده، اسپری را حداقل ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر با فاصله از صورتتان نگه دارید. این کار به شما کمک می کند تا از انباشت مواد اسپری روی صویرت جلوگیری کنید و به طور یکنواخت اسپری را روی پوستتان اعمال کنید.
  4. اسپری کنید: حالا می توانید از اسپری ثابت کننده استفاده کنید. با نگه داشتن اسپری در فاصله مناسب، به طور یکنواخت روی پوستتان اسپری کنید. بهتر است از چندین لایه نازک ترجیحا با فواصل کوتاه بین هر لایه استفاده کنید تا پوستتان از آسیب احتمالی جلوگیری شود.
  5. صبر کنید: بعد از اسپری کردن، صبر کنید تا محصول روی پوستتان خشک شود. این کار فرصتی را به شمامی دهد تا از خراشیدگی آرایشتان جلوگیری کنید.
  6. لمس نکنید: پس از اسپری کردن، از لمس کردن پوستتان خودداری کنید. این کار ممکن است باعث شود که اسپری ثابت کننده به هم بریزد و آرایش شما به نظر غیر طبیعی بیاید.

استفاده درست از اسپری ثابت کننده، می تواند به شما کمک کند تا آرایشتان را برای مدت طولانی دوام بخشید. با رعایت نکات بالا، می توانید آرایشی طبیعی و دوامدار داشته باشید.

لیست انواع لوازم ارایشی میکاپ با توضیحات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *