انواع میکاپ عروس و سبک های پرطرفدار میکاپ

انواع میکاپ عروس ( ۹ سبک پرطرفدار میکاپ را بشناسید )

انواع میکاپ عروس یا میکاپ صورت سبک های مختلفی از میکاپ هستند که میکاپ آرتیست ها در کشور ها و مناطق مختلف دنیا با سبک های خاص و فرهنگ شان مشتریهایشان میکاپ میکنند و این آرایش ها متفاوت است.

این نوع میکاپ ها در دوره های تخصصی میکاپ صورت زنانه در آموزشگاه آرایشگری زنانه آموزش داده میشود. از شناخت پوست گرفته اصول میکاپ، مواد استفاده شده و میکاپ شیشه ای و سایه های چشم و آرایش عروس و تاج و … و نکات ریز و  فوت و فن ها برایتان آموزش داده میشود.  بعد ازاتمام دوره  آموزش میکاپ و متعادل سازی ، مدرک فنی حرفه ای متعادل سازی صورت یا مدرک آرایشگر عروس برای شما اعطا میشود.

اگر شما علاقمند به حرفه آرایش هستیدمیتوانید در این دوره آرایشگری زنانه شرکت کنید.

سبک های مختلف میکاپ که در ایران طرفداران زیادی دارد را با توضیح خلاصه بیان میکنیم.

پرطرفدارترین سبک های آرایش و میکاپ :

  • آرایش کلاسیک
  • آرایش لایت و اروپایی
  • آرایش نود
  • آرایش هالیوودی
  • آرایش شرقی
  • آرایش عربی
  • آرایش اسموکی
  • میکاپ مات

ویژگی های اصلی میکاپ عربی

ویژگی های اصلی میکاپ عربی

انجام میکاپ عربی نیاز به تبحر زیادی دارد. یک میکاپ آرتیست خوب باید آرایش عربی را به گونه ای انجام دهد که در عین استفاده از رنگ های تیره، سن فرد بالا نرود و چهره از طراوت و جذابیت زیادی برخوردار باشد. اگر به دنبال یک میکاپ آرتیست خوب هستید که از این قابلیت ها برخوردار باشد.

۱-سایه های تند و تیره شاینی
۲-رژ لب های غلیظ
۳-رژگونه های غلیظ
۴-ابروهای نازک
۵-سایه های خطی
۶-تاکید در درشت به نظر آمدن چشم ها

روال تاسیس آرایشگاه زنانه چگونه است؟ (۳۰ دیدگاه)

ویژگی های اصلی میکاپ نود:

ویژگی های اصلی سبک آرایشی میکاپ نود

سبک آرایش نود بیشتر برای مواقعی که از لباس‌های مجلسی خاص و زیورآلات سنگین استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود.

میکاپ نود حتما باید متناسب با رنگ پوستی باشد که بر روی آن انجام می شود تا چهره تان را رنگ پریده نشان ندهد. برای مثال اگر رنگ پوست شما تیره است پس میکاپ نود شما باید بیشتر تن رنگ برنزی داشته باشد و اگر شما پوستی با تن رنگی صورتی دارید پس بهتر است که از تن رنگی هلویی استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد.

۱-ایجاد ظاهری طبیعی و شیک در چهره
۲-رنگ های ملایم و مات
۳-ایجاد تعادل در چهره
۴-ترند آرایشی

ویژگی های میکاپ مات:

ویژگی های سبک ارایش و میکاپ مات

میکاپ مات در میان سبک های مختلف آرایشی، یکی از ساده ترین ها میکاپ ها است. این میکاپ برای افرادی که پوست چرب دارند یا افرادی که در مکان هایی با آب و هوای مرطوب زندگی می کنند ایده آل است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام محصولات با فرمولاسیون براق را از کیت آرایشی خود کم کنید. به عبارت دیگر، از پرایمر و کرم پودر گرفته تا رژگونه و رژ لب – همه محصولات آرایشی باید مات و ماندگار باشند.

ویژگی های اصلی میکاپ هالیوودی:

ویژگی های اصلی میکاپ هالیوودی

در میکاپ‌های هالیوودی همانند میکاپ اروپایی بر این موضوع تاکید دارد که چهره‌ی طبیعی فرد حفظ شود. این نوع سبک بیشتر بر روی چشم‌ها تاکید دارد چرا که بیشتر نگاه‌ها به چشم‌ها خیره می‌شود. در این میکاپ، دیگران نمی‌توانند رنگ‌های بکار رفته را به خوبی از یکدیگر تشخیص دهند. در بین سبک‌های میکاپ این نوع سبک هیچ‌گاه از مُد نمی‌افتد و با خیال راحت می‌توانید سال‌های بعد آلبوم عروسی‌تان را بدون پشیمانی ببینید و لذت ببرید.

  1. تاکید بر ایجاد جلوه ای طبیعی در چهره
  2. ایجاد تعادل در صورت
  3. استفاده از رنگ های طبیعی و نزدیک به تناژ پوست
  4. ایجاد بافت شفاف و طبیعی روی پوست
  5. ظریف و شیک جلوه دادن چهره

ویژگی های اصلی سبک آرایش شرقی

در آرایش شرقی بیشتر سلیقه شخصی به چشم می آید و هارمونی و هماهنگی بین رژلب، رنگ مو، رنگ لباس و… از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در آرایش شرقی هیچ محدودیتی برای استفاده از رنگ های متنوع وجود ندارد و بیشتر رنگ های گرم و شاد به چشم می خورد. در این سبک استفاده از رنگ های قرمز و بنفش تیره و زرشکی و سرخابی و قهوه ای مورد توجه است. بنابراین در این سبک شاهد یک آرایش رنگی خواهیم بود که بسیار به چشم می آید.

ویژگی های اصلی سبک میکاپ کلاسیک:

ویژگی های اصلی سبک میکاپ کلاسیک

قدیمی ترین و شیک ترین سبک در انواع میکاپ است. در آرایش کلاسیک بین آرایش چشم و لب ارتباط مستقیمی وجود دارد، اینطور که اگر آرایش لب غلیظ باشد و از رنگ های جیغ در لب استفاده شود، آرایش چشم ها باید روشن و لایت باشند و بالعکس.

انواع میکاپ عروس و سبک های پرطرفدار میکاپ

  1. رژ لب قرمز
  2. پوست مات
  3. خط چشم دنباله دار
  4. رژ گونه ملایم

ویژگی های اصلی میکاپ لایت و اروپایی

یکی از مهم ترین مراحلی که در تمام سبک های آرایش و میکاپ باید به آن توجه داشت، رژ گونه می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر حالت صورت دارد. در آرایش اروپایی بیشتر تمایل به رژ گونه های صورتی در کنار استفاده از هایلایتر می باشد که نه تنها چهره را طبیعی جلوه خواهد داد، بلکه برجستگی مناسبی به گونه ها میبخشد

  1. رنگ های روشن و ملایم
  2. استفاده از محصولات شاینی براق
  3. آرایش پوست سبک و طبیعی
  4. ایجاد جلوه ای طبیعی در چهره
  5. آرایش چشم سبک و طبیعی
  6. تاکید در طبیعی به نظر آمدن صورت

ویژگی های اصلی میکاپ اسموکی:

ویژگی های اصلی میکاپ اسموکی

میکاپ اسموکی یک آرایش شیک و ویژه مجالس و مهمانی‌های مجلل بوده و برای انجام این مدل میکاپ باید شناخت دقیق و صحیحی از چهره داشته باشید.

تمرکز اصلی میکاپ آرتیست در میکاپ اسموکی بر ناحیه چشم ها می باشد. بنابراین باید سایه چشم ها را به وسیله رنگ اسموکی (دودی) به روش های مختلف انجام داده و در انتها با استفاده از ملایم ترین رنگ ها به آرایش گونه ها و لب ها پرداخت.

  1. سایه های تیره و دودی
  2. تاکید در درشت و کشیده به نظر آمدن چشم ها
  3. استفاده از رنگ های ملایم رژ لب
  4. زدن رژ گونه های ملایم و طبیعی
  5. آرایش پوست با کاور بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا