مدرک دیپلما یا مدرک سرتیفیکیت چیست؟

مدرک دیپلما یا مدرک سرتیفیکیت چیست؟

مدرک سرتیفیکیت یا مدرک دیپلما، مدرک بین المللی هست که توسط آکادمی QAL انگلستان ، MPT اتریش ؛ GRS اتحادیه اروپا و … صادر میشود. یک آموزشگاه آرایشگری زنانه به تنهایی نمیتواند مدرک سرتیفیکت یا مدرک بین المللی برای شما صادر کند و مراحلی دارد که باید طی شود.

مدرک بین المللی سرتیفیکیت چیست؟

مدرک بین المللی سرتیفیکیت به دوره های بالاتر از سه ماه و یا هزار ساعت اطلاق میشود و سرتیفیکیت به دوره های کوتاه .

شما ممکن است یکباره برید دیپلم بگیرید و دوره ی کامل را بگذرونید یا فصل فصل اش کنید تا سرتیفیکیت شود .

مثلا در مورد مو ، کوتاهی مو را جدا، رنگ مو، ناخن را جدا …. و سرتیفیکیت تک تک بگیرید . یا یکباره برید کامل ش کنید.

اجازه کار و فعالیت با مدرک سرتیفیکیت

با سرتیفیکیت هم به شما اجازه کار میدهند ولی فقط همان تک سرویس را کار کنید . خوب مثلا شما میتوانید یک محلی را باز کنید که فقط مش کنید یا فقط کراتین یا کاشت ناخن و ….مسلم است که با یک سرویس نمیتوانید مشتری بگیرید .

در نهایت با سرتیفیکیت به شما مجوز یک آرایشگاه کامل را نمیدهند و شما باید کارمند کسی باشید . برای اسپا هم همین طور است وقتی دوره کامل همه سرویس ها را دارید اگر سرتیفیکیت اسکین دارید دیگه ناخن نمیتونید کار کنید ولی میتونید اسپای پوست داشته باشید.

سرتیفیکیت آرایشگری چیست؟

مدرک سرتیفیکیت به حرفه‌های مختلف به صورت جداگانه داده می‌شود و هر حرفه برای دریافت سرتیفیکیت خود، نیاز به دوره‌های آموزشی و آزمون‌های خاصی دارد. به عنوان مثال، سرتیفیکیت آرایشگری به دانش‌آموزانی داده می‌شود که دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه آرایش و زیبایی گذرانده و آزمون‌های مربوط به آن را با موفقیت گذرانده‌اند این مدرک توسط آموزشگاه آرایشگری زنانه برای خانم ها اعطا میشود. البته تمام آموزشگاه این مدرک را نمیدهند..

آیا سرتیفیکیت آرایشگری معتبر است؟

به طور کلی، سرتیفیکیت‌ها برای نشان دادن دانش و مهارت در یک زمینه خاص صادر می‌شوند و به کسانی که آن حرفه را می‌خواهند، کمک می‌کنند تا بدون نیاز به تحصیلات بالاتر، ارتقای دانش و مهارت خود در آن حرفه را داشته باشند. به طور کلی، سرتیفیکیت‌ها به عنوان یک نوع مدرک حرفه‌ای، به افراد کمک می‌کنند تا در بازار کار به عنوان یک حرفه‌ای ماهر و با تجربه شناخته شوند.

سرتیفیکیت کاشت ناخن در کانادا

خیلی از ایرانی ها دنبال این هستند که در کانادا چگونه میتوان یک مرکز کاشت ناخن باز کرد و در شغل کاشت ناخن فعالیت کرد. جواب سوال شما در متن بالا داده شد.

برای باز کردن اسپا شما باید مدرک اسکین کیر (skincare) داشته باشید و با این مدرک برید شهرداری محل تان در کانادا و مجوز افتتاح محل را بگیرید . که میتواند هم سر تیفیکیت باشد و هم دیپلما .

اعتبار مدرک سرتیفیکیت

برای هر کاری در هر کشوری یک مدرک علمی نیاز دارید و یک مجوز باز کردن محل، سرتیفیکیت و دیپلما و …. مدارک علمی شما در کشورهای خارجی هستند و نشان میدهند شما آن مهارت را آموزش دیده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا