آموزش براشینگ مو فنی حرفه ای

آموزش براشینگ مو فنی حرفه ای

دوره‌ آموزش براشینگ فنی حرفه‌ای معمولاً توسط مربی سازمان فنی حرفه‌ای‌ و آرایشگران حرفه‌ای در صنعت آرایش و زیبایی در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه اموزش داده می‌شود. این دوره‌ها به صورت عملی و تمرین‌ محور برگزار می‌شوند و به شما آموزش می‌دهند که چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته، براشینگ حرفه‌ای را انجام دهید. در انتهای دوره مدرک براشینگ مو به شما اعطا میگردد.

در دوره‌های براشینگ فنی حرفه‌ای شما آموزش می‌بینید که چگونه از انواع برس‌ها و ابزارهای حرفه‌ای استفاده کنید تا حجم، شکل و حرکت به موها ببخشید. همچنین می‌آموزید که چگونه روش‌های صحیح و دقیقی را برای براشینگ اعمال کنید تا نتایج حرفه‌ای‌ تری را در موها ببینید.

دوره براشینگ فنی حرفه‌ای

در طول دوره براشینگ فنی حرفه‌ای، شما با موارد زیر آشنا می‌شوید:

  1. انتخاب درست برس‌ها و ابزارها: در دوره براشینگ، شما می‌آموزید که چگونه از انواع مختلف برس‌ها و ابزارها، شامل برس‌های مختلف در اندازه و شکل‌های متنوع استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن براشینگ را انجام دهید.
  2. تکنیک‌های پیشرفته براشینگ: در این دوره، تکنیک‌های پیشرفته‌تری از جمله سایر روش‌های براشینگ، براشینگ برای موهای مختلف و رسیدن به نتیجه یکنواخت و قابل قبول ترکیب براشینگ در موها را آموزش می‌بینید.
  3. ایجاد حجم و شکل: در دوره براشینگ، شما با ایجاد حجم و جهت و شکل به موها آشنا میشوید و نکات و ترفندهایی را برای بهبود نتایج دریافتی در این زمینه به شما یاد می‌دهند.

دوره‌های براشینگ فنی حرفه‌ای برای آرایشگران حرفه‌ای و افرادی که قصد دارند مهارت خود را در این زمینه ارتقا داده و ایجاد نتایج حرفه‌ای‌تری را تجربه کنند، مناسب است.

سرفصل های دوره براشینگ مو

  • این دوره شامل آموزش تمام مراحل اولیه آماده سازی مو جهت براشینگ
  • معرفی لوازم حرفه ای براشینگ
  • دوره های براشینگ و استایل
  • انواع مدل های براشینگ و به رو و به زیر
  • آموزش تمام زوایا
  • تکنیک کرلی و مواج با برس
  • تمام تکنیک های منحصر به فرد مخصوص موهای فر و وز
  • شلاقی و لخت کردن
  • تکنیک برس پیچ با برسهای مخصوص

دوره براشینگ فنی حرفه‌ای

هزینه دوره براشینگ مو

در آموزشگاه های آرایشگری کسانی که دوره کوتاهی مو، دوره رنگ و مش، کراتینه مو و صافی و شینیون میگذرانند این دوره هم در بین کلاس ها آموزش داده میشود . ولی بعضی از افراد که میخواهند این دوره را جداگاه یا بگیرند میتوانند به صورت خصوصی در یکی از آموزشگاه های معرفی شده ثبت نام کنند و این دوره را از صفر تا صد به صورت فشرده آموزش ببینند .

نام استاندارد دوره: براشینگ مو
مدت آموزش: ۵ جلسه
مدت زمان دوره: ۱۰ ساعت
شهریه خصوصی: ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
ظرفیت کلاس: ۱ الی ۳ نفر

دوره براشینگ فنی حرفه‌ای

ابزارهای مورد نیاز براشینگ مو

لوازم و ابزار مورد نیاز دوره براشینگ مو که در کلاس ها استفاده میشود عبارتند از:

سشوار حرفه ای که اصلی ترین وسیله مورد نیاز این حرفه است.

ماكت مو، برس مخصوص براشینگ مو، انواع فیکساتور، برس فلزی، شانه تقسیم بندی، برس گرد، شانه پوش، ویو، اتوی مو، شانه و گیره های مخصوص تقسیم مو، انواع واکس مو و ژل، ماسک مو، نرم کننده مو و کرم یا اسپری ثابت کننده مو را نیز نیاز خواهید داشت.

لازم به ذکر است بیشتر لوازم مورد نیاز در کلاس ها از طرف آموزشگاه به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار داده میشود.

در صورتی که شما علاقمند هستید لوازم را خودتان خریداری کنید میتوانید از ما راهنمایی بگیرید.

مدرک براشینگ مو

براشینگ مو هم همانند دیگر دوره های فنی حرفه ای دارای مدرک میباشد شما میتوانید بعد از اتمام دوره، مدرک معتبر و بین المللی فنی حرفه ای براشینگ مو را دریافت کنید. این مدرک در خارج از کشور نیز معتبر است و در صورت نیاز میتوانید از مزایای آن استفاده کنید.

مدرک فنی حرفه ای دوره براشینگ مو
مدرک فنی حرفه ای دوره براشینگ مو

اعتبار مدارک فنی حرفه ای در خارج از کشور

اگر از مدارک آرایشگری میخواهید در پروسه مهاجرت و یا کار در خارج از کشور استفاده کنید قبل از هرکاری باید علاوه بر آموزش، مهارت هم در رشته مورد نظر داشته باشید. یعنی سابقه کار مثلا در براشینگ مو را داشته باشید و حرفه ای یا نیمه حرفه ای شوید . صرفا مدرک را ببرید و از آن استفاده کنید احتمالا مورد قبول واقع نشود. ضمنا مدارک باید ترجمه رسمی وزارت خارجه باشند. ترجمه معمولی مورد قبول نیست.

 

کلاس رفع اشکال حضوری

پشتیبانی نامحدود بصورت آنلاین، توسط اساتید آکادمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا