لیفت مژه

لیفت مژه چیست و چه تفاوتی با اکستنشن مژه دارد؟

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه در آرایشگری زنانه فرآیندی برای فرم دادن به مژه های شما با فر کردن آنها از پایه مژه تا نوک مژه است. این فرآیند با استفاده از یک دستگاه فر کننده و یک ماده شیمیایی خاص، شکل طبیعی مژه را تغییر می دهد. این فرآیند باعث می‌شود مژه‌های شما بلندتر به نظر برسند و چشم‌هایتان برجسته شوند و ظاهری زیبا به شما بدهد. اگر می‌خواهید مژه‌هایتان به‌طور طبیعی بلندتر و تیره‌تر شوند، باید رنگ مژه را بررسی کنید.

لیفت مژه
لیفت مژه

تفاوت لیفت مژه با اکستنشن مژه

اکستنشن مژه نیز درمانی برای مژه ها است، اما تفاوت آن با لیفت مژه در این است که اکستنشن مژه شامل، اتصال مژه های تکی مصنوعی به مژه های اصلی با استفاده از یک چسب است که باعث کشیده و بزرگتر شدن مژه ها می شود. نتیجه تاثیر  اکستنشن مژه در مقایسه با لیفت مژه چشمگیر است.

تفاوت لیفت مژه با اکستنشن مژه

لیفت مژه در مقایسه با اکستنشن مژه به چشم ها جلوه طبیعی تری می دهد. لیفت مژه نقش بسیار زیادی در کنترل مژه های درهم دارد و در مقایسه با اکستنشن مژه نیازی به ترمیم منظم ندارد.

ماندگاری لیفت مژه از ۸ تا ۱۲ هفته طول می کشد در حالی که ماندگاری اکستنشن مژه می تواند تا ۲ تا ۴ هفته طول بکشد که هزینه بر است و ممکن است تأثیر نامطلوبی بر روی نواحی پوست داشته باشد.

چگونه از مژه هایم مراقبت کنم؟

برای مراقبت خوب از مژه های خود پس از لیفت مژه، باید از مالش آنها خودداری کنید .

در روز اول پس از درمان از خیس شدن آنها خودداری کنید.

از سونا و حمام بخار خودداری کنید

همچنین باید از هرگونه آرایش دور چشم تا حدود ۲۴ ساعت پس از استفاده خودداری شود.

متخصص لیفت و لمینت مژه تهران

یک متخصص مژه در یک آرایشگاه میتواند مژه های شما را به فرهای زیبا تبدیل کند بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و این فرها میتوانند تا هفته ها دوام بیاورند.

کپی بردارای از مطالب سایت بدون لینک مستقیم به منبع ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا