دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه یکی از دوره های آموزشی محبوب در آموزشگاه های آرایشگری زنانه به حساب میاد. حرفه آرایش و پیرایش یکی از حرفه های آرایشگری میباشد که هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان ، آماده می شود.

آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه برای چیست؟

آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه یک محل آموزشی است که به دانشجویان آموزش می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای انجام خدمات آرایش و پیرایش زنانه را بیاموزند. این آموزشگاه‌ها به صورت حرفه‌ای و با استفاده از بهترین تکنیک‌ها و مواد آرایشی و پیرایشی، به دانشجویان کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به یک آرایشگر یا آرایشگر حرفه‌ای تبدیل شوند.

در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه، دانشجویان با مباحث مختلفی مانند آرایش صورت، پیرایش مو، رنگ مو، تزئین ناخن، آموزش ماساژ و مراقبت از پوست و مو و غیره آشنا می‌شوند. همچنین، دانشجویان با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند مواد رنگی، اسپری‌های حالت‌دهنده، تراش مو و ماشین‌های حرفه‌ای آرایش، مهارت خود را تقویت می‌کنند.

آموزشگاه‌های آرایش و پیرایش زنانه برای دانشجویانی که به دنبال شروع کار در حوزه آرایش و پیرایش هستند، مناسب هستند. در این آموزشگاه‌ها، دانشجویان مهارت‌های لازم برای شروع یک کارآفرینی در این صنعت را یاد می‌گیرند و به آنها کمک می‌شود که به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل شوند و موفقیت‌های بیشتری در زندگی حرفه‌ای خود داشته باشند.

توانمندی های دوره آرایش و پیرایش زنانه

این دوره به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. دوره ی آموزشی آرایش و پیرایش یکی از جامع ترین دوره های آرایشگری بوده و سرفصل های آموزشی تدریس شده در آن زیاد است.مانند (اصلاح ابرو صورت ، رنگ کردن مو ، کوتاهی مو ، اپیلاسیون ، میکاپ صورت و …) که پس از گذراندن دوره یک آرایشگر به تمام معنی خواهید بود . ولی شما هم باید برای خود زحمت بدید و تمرین کنید تا روز به روز پیشرفت کنید .

توانمندی های دوره آرایش و پیرایش زنانه

آموزش دوره آرایش و پیرایش زنانه

مزیت دوره آرایش و پیرایش این است که با گذراندن این دوره، هنرجو با تمام روش های آرایش و پیرایش آشنا شده و با تمرین کردن تمام این روش ها، مهارت های لازم را کسب می کند. در مرحله اول این دوره، اصول اصلی آرایش و پیرایش بیان می شود. این اصول شامل چهره شناسی، رنگ شناسی، پوست شناسی و … بوده و اهمیت زیادی دارد. هنرجو یاد میگیرد که پیش از شروع به آرایش و پیرایش بداند که از چه رنگ هاییبرای  (کرم، رژ، سایه و …) می توان برای هر فرد (مثلا کسی که پوستش سبزه یا گندمی یا سفید و .. باشد) استفاده کرد.

آموزش دوره آرایش و پیرایش زنانه آموزش آرایشگری زنانه با مدرک بین المللی

هنرجو طی این مرحله از دوره، با تمامی این مباحث آشنا شده و بصورت عملی با این مفاهیم آشنا می شود. با توجه به تغییر مد ماهانه و سالانه ، لازم است تا هنرجو با آرایش های جدید و مد روز آشنا باشد. طی دوره آرایش و پیرایش، ژورنال های معتبر آرایشی به هنرجو معرفی می شود تا با دنبال کردن این صفحات، همواره با مد روز همراه باشند.

آموزش میکاپ و گریم ، سون لینک
دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه در تهران

موارد آموزشی دوره آرایش و پیرایش زنانه

مواردی که در دوره آرایش و پیرایش آموزش داده میشود شامل بند انداختن، رنگ کردن مو، مش کردن مو، مانیکور کردن ، فر کردن مو ، رژ لب زدن، خط چشم کشیدن و … می شود. در بخش عملی این دوره، هر یک از این کارها بصورت جداگانه تمرین شده و نحوه ی صحیح انجام هر یک و ترتیب انجام هر یک آموزش داده شده و هنرجو آن را تمرین می کند. تمرین های انجام شده، بر روی صورت های متفاوت انجام می گیرد، تا هنرجو تمام ابزار آرایش و پیرایش را بر روی هر نوع صورتی یاد گرفته باشد.

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

هزینه دوره آرایش و پیرایش زنانه در تهران چقدر است؟

هزینه دوره ارایش و پیرایش نسبت به شهر و استان و منطقه قرارگرفتن آموزشگاه متفاوت است. البته در این میان کیفیت موارد اموزشی شهرهای بزرگتر نسبت به کیفیت اموزشی مناطق و شهریای کوچکتر بیشتر است . شما در شهرهای بزرگ و در مناطق بالای شهر موارد تخصصی با متدهای به روز را اموزش میبنید ولی در شهرهای کوچک موارد و متد های اموزشی قدیمی را به شما یاد میدهند.

نام استاندارد رشته:آرایشگر و پیرایشگر زنانه
نوع دوره:دوره خصوصی
مدت دوره:۴۵ ساعت
تعداد کارآموز:۱ الی ۳ نفر
هزینه دوره:۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
تعداد جلسات:۱۵ جلسه ۳ ساعته

برای کسب اطلاعات از دوره عمومی بالاتر از سه نفر تماس بگیرید.

مدرک دوره آرایش و پیرایش زنانه

مدرک دوره آرایش و پیرایش زنانه یک مدرک بین المللی میباشد که میتوان برای مهاجرت در خارج از کشور هم از آن استفاده کرد . لازم به ذکر است که مدرک آرایش و پیرایش فنی حرفه ای یکی از الزامات و ارزانترین مدرک برای افتتاح آرایشگاه زنانه میباشد. به نظر من خانم هایی که میخواهد در حرفه آرایشگری زنانه فعالیت کنند لازم است که مدرک این حرفه را داشته باشند چون بیشتر آرایشگران بعد از مدتی فعالیت در هر حرفه آرایشگری به فکر ، تاسیس آرایشگاه برای خودشان هستند که هر چه زودتر این مدرک را بگیرند بهتر است.

مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

مدرک بین المللی آرایشگری

مزیت مدرک آرایش و پیرایش زنانه

دوره آرایش و پیرایش تنها دوره ای است که در آن تقریبا تمام خدمات آرایشگری اموزش داده میشود و شما با گذراندن این دوره قادر خواهید بود تمام این خدمات را به صورت متوسط انجام دهید . برای حرفه ای شدن در رشته های آرایشگری باید دوره های تخصصی آرایشگری را سپری کنید.

کاربرد مدرک آرایش و پیرایش زنانه

کاربرد مدرک آرایش پیرایش زنانه در افتتاح یا تاسیس آرایشگاه زنانه یا سالن زیبایی است . این مدرک برای تاسیس آرایشگاه لازم و ضروری است و ارزانترین مدرک برای تاسیس ارایشگاه است . البته میتوانید با داشتن ۷ مدرک تخصصی آرایشگری آرایشگاه تاسیس کنید ولی هزینه آنها هم زیاد است و هم زمانبر است . با مدرک رسمی آرایش و پیرایش زنانه میتوانید وام بانکی برای کسب و کار خود بگیرید.

برگزاری دوره آرایش و پیرایش زنانه

آزمون دوره آرایش و پیرایش چگونه برگزار میشود؟

دوره آرایش و پیرایش مثل دیگر دوره ها هم آموزش عملی دارد و هم آموزش تئوری . بعد از اتمام دوره و تکمیل مدارک و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، شما باید در آزمون عملی و تئوری این رشته شرکت کنید . آزمون های عملی و تئوری این رشته زیاد از حرفه های دیگر آرایشگری است ولی ارزش این مدرک هم بیشتر از دیگر رشته های ارایشگری است.

وسایل و لوازم دوره مورد نیاز دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه تنها دوره ای است که لوازم زیادی لازم دارد چون در یک دوره ۹ تا حرفه متنوع را میخواهید آموزش ببینید. بالطبع لوازم و وسایل بیشتری لازم دارید. البته بیشتر این لوازم را خود آموزشگاه ها به صورت رایگان باید در اختیار هنرجو قرار دهند ولی قبل از ثبت نام این مورد را از آموزشگاه مربوطه جویا شوید و در صورتی که پکیج لوازمی را باید شما خریداری کنید هزینه اش را از آموزشگاه بپرسید .

لیست لوازم دوره آرایش و پیرایش زنانه

کلیپس بزرگ و کوچک، قیچی ، انواع شانه و برس، پیش بند و محافظ پیش بند ، شامپو و نرم کننده ، حوله یکبار مصرف ، سشوار دستی ، اتوی مو، بابلیس، شانه دندانه ریز و درشت، انواع پرتز ، موی اضافه ، کش مو، سنجاق ریز و درشت ، فیکساتور قوی و نرمال ، ژل قوی و نرمال، واکس مو ،انواع شامپوهای مخصوص مو، کاتالوگ رنگ، کاسه رنگ، برس رنگ، تثبیت کننده رنگ، پودر دکلره، اکسیدان کرم، مواد صاف، مواد ویتامینه مو ، لوسیون فر ، بیگودی فر، سوهان دستی ، گوشت گیر و پولیش ناخن، کاتر ناخن، استون ، قیچی ،ناخن مصنوعی، برچسب ناخن ، برچسب طراحی ، تزیینات ناخن، موچین انبری، موچین قیچی، قیچی ابرو، برس ابرو، پدالکلی استاندارد ،نخ بند، خط کش کاغذی، مداد ابرو، ریمل ، سایه ، برس سایه ، مداد چشم ، خط چشم ، مژه مصنوعی و چسب ان ، پاک کننده آرایش چشم ، رژگونه ، پد مخصوص، پنبه ،کرم پودر ، فیکس کننده ارایش و …

یک دیدگاه در “دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه”

  1. سلام استاد ، موهای پشت سر رو لایه لایه تو زاویه صفر کوتاه کردم بعضی لایه های رویی کوتاه تر از لایه زیریش شده چرا؟ تو زاویه صفر اگه موها کمی از کمر یا گردن بلند بشه یعنی فاصله بگیره لایه رویی کوتاه تر از لایه زیریش میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا