دوره های آرایشگری زنانه ، دوره های آموزش آرایشگری زنانه

دوره های آرایشگری زنانه

دوره های آموزش آرایشگری از مبتدی تا تخصصی با ۱۰ دیپلم فنی و حرفه ای با مدل صبح و عصر هنرجو میپذیرد .

دوره های آرایشگری زنانه یکی از دوره های طلایی شغلی برای خانم هاست. این دوره ها میتواند برای خانم ها سرنوشت ساز باشد . دوره های مختلف آرایشگری دورهای پول ساز و مناسب ترین حرفه ها برای بانوان ایرانی میباشد . دوره های آرایشگری به دوره های مختلفی گفته میشود .

توجه بعضی از آموزشگاه ها دوه های تخصصی را به دو دوره تقسیم کرده اند مبتدی و پیشرفته . این عمل خلاف قانون است و به خاطر سو استفاده مالی میباشد که دو باز از هنرجو پول بگیرند که جمع شان از تعرفه اصلی تعیین شده برای این حرفه بیشتر میباشد . در انتخاب آموزشگاه دقت کنید .

دوره آموزش کوتاهی مو در آرایشگری زنانه

کوتاه کردن مو جز یکی از رشته های خوب و پرطرفدار آرایشگری زنانه در در حوزه رشته مراقبت زیبایی آموزشگاه ها میباشد. این دوره آموزشی از مقدماتی شروع میشود تا پیشرفته آموزش داده میشود. در این دوره هنرجو کوتاهی مو را از صفر تا صد آموزش میبیند یاد میگیرد که چگونه از روی عکس و ژورنال کوتاهی مو درخواستی مشتری را برایش انجام دهد . به مدل موهای سلبریتی ها و مدلینگ های دنیا نگاه میکند و مدل موهایش را بر روی موی سر مشتری پیاده کند . پس از یادگیری این رشته، بازار گسترده ای برای هنرجو در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مورد انتظار شماست .

دوره کوتاهی مو ، دوره کوپ مو ، کلاس کوتاهی مو ، آموزش کوتاهی مو

کوتاه کردن موی زنانه یا پیرایشگر موی زنانه شغلی است که شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و
بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، شستشوی موی سر، کوتاهی پایه، کوتاهی با زوایای مختلف، کوتاه کردن مو و
به روش ترکیبی، فرمدهی به موها بعد از کوتاهی و ویتامینه کردن مو را در بر میگیرد.

دوره آموزش رنگ مو دوره دیگری در آرایشگری زنانه

دوره رنگ و مش موی زنانه که در استاندارد فنی حرفه ای به به این حرفه ،  کاربر مواد شیمیایی هم گفته میشود توسط  ۱۱ نفر از کارشناسان مراقبت و زیبایی در سال ۹۶ نوشته شده است . این استاندارد نیاز به پیش نیاز ندارد . در کلاس های این دوره ، آموزش از مقدماتی تا پیشرفته به صورت تک دوره است. حداقل میزان تحصیلات برای این دوره پایان دوره راهنمایی میباشد .

دوره رنگ مو ، دوره رنگ و مش ، دوره آرایشگری ، کلاس رنگ مو

بعد از آموزش هنرجو قادر به انجام شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیطی و بهداشت فردي و مشاوره وپذیرش مشتري، بررسی ساختار پوست سر و ساختمان مو، رنگ کردن مو، بی رنگ کردن مو (دکلره) رنساژ و رنگساژ، انجام سایه روشن مو (تکنیک هاي لالایت )، فرکردن و صاف کردن مو و مراقبت از مو می باشد.

دوره آموزشی آرایش و پیرایش زنانه

آرايش و پیرايش زنانه شغلي درحوزه مراقبت زيبايي است كه در آن شخص قادر به انجام شايستگي هايي چون آلودگي زدايي محیطي وحفاظت و بهداشت فردي، مشاوره و پذيرش مشتري ،كوتاه كردن مو (كوپ) ، حالت دادن موهاي كوتاه و بلند، محافظت از مو با محصولات آرايشي، رنگ و مش كردن مو، صاف كردن مو، فركردن ،مرتب كردن ناخن، اصلاح صورت و ابرو و آرايش صورت خواهد بود و با مشاغلي از قبیل پیرايشگر ابرو و صورت زنانه ، پیرايشگر موی زنانه ، آرایشگر موی زنانه، متعادل ساز چهره زنانه ، کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه و آرایشگر ناخن در ارتباط میباشد . با مدرک آرایش و پیرایش میتوانید اقدام به افتتاح یک آرایشگاه زنانه  بکنید. با گذراندن این دوره عملا شما یک آرایشگر در تمام زمینه هستید ولی در سطح مقدماتی یا عمومی هستید نه پیشرفته . برای کسب مدارک پیشرفته آرایشگری باید در دوره های تخصصی رشته های فنی حرفه ای شرکت کنید . مربیان این دوره باید حداقل سطح تحصیلات شان ( دیپلم + ۲ سال سابقه کاری مرتبط ) باشد . جایگاه شغلی این حرفه جزو مشاغل سخت و زیان آور به حساب میاد.  طول دوره آرایش و پیرایش ۳۲۳ ساعت عملی و نظری میباشد .

دوره آرایش و پیرایش زنانه ، کلاس آرایش و پیرایش زنانه

دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد

دوره کاشت ناخن یکی از دوره های پرطرفدار و پرمشتری شغل های آرایشگری زنانه میشود که در هر زمان و در هر مکانی برای کاتر هست و مشتری هست . علاوه برای ارائه خدمات کاشت ناخن میتوان دوره آموزش کاشت ناخن را هم برگزار کرد . دوره کاشت ناخن به معنای عمومی و عامیانه که برای بانوان انجام میشود جز حرفه های معرفی شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای نمیباشد ولی اکثر  آموزشگاه ها خودشان با انتخاب مربی کاشت ناخن اقدام به جذب هنرجو برای کاشت ناخن میکنند. مدرک خاص کاشت ناخن از طرف آموزشگاه یا فنی حرفه ای برای شما صادر نمیشود. شما میتوانید مدارک زیر را که سازمان فنی حرفه ای برای شما میدهد و معتبر میباشد دریافت کنید برای دریافت هر کدام از مدارک زیر لازم است که دوره مورد نظر را بگزرانید.

دوره آرايشگر ناخن، دوره فرم دادن به ناخن دست(مانیکور)، دوره فرم دهی به ناخن پا(پدیکور) ،دوره لاک زدن ناخن ها و تزیین آنها ، دوره مراقبت از پوست پا و ناخن، دوره طراحی و نصب ناخن مصنوعی

دوره کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن ، کلاس کاشت ناخن

 

سوال و جواب بازدید کننده گان 👇👇

چگونگی افتتاح آرایشگاه

سوال از مهسا :سلام به نظرتان اگه بخواهم ارایشگاه بزنیم اول باید دوره آرایش و پیرایش ببینیم یا اینکه روزهای تخصصی رنگ و شینیون جدا جدا ببینیم بهتره که هم بازدهی خوب داشته باشه و بتونیم زودتر کار کنم ممنون میشم از تجربه کن بگین 👏

جواب از فخری: اونجایی که من میدونم، اول دوره آرایش و پیرایش زنانه که دوره مقدماتی  و عمومی هست بعد دوره های تخصصی مثل ابرو شنیون ،گریم و کار با مواد، اگه اینا رو یادبگیری دوره هاش و یکی یکی میگذرونی ،هزینه ی هرکدوم جداست. بعد میری فنی حرفه ای امتحان میدی و مدرک میگیری. وبعدا نشاالله سالن و میزنی. این بودتوضیح دقیق

 

( کارمندان با هماهنگی مدیریت آموزشگاه میتوانند ثبت نام کنند)

مدل : مشتریان عزیز همه روزه

بندو ابرو – کوپ – براشینگ – شینیون – مش و رنگ – میکاپ و بافت – گریم

فقط با ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ توان پذیرفته میشود .

۱- دیپلم عمومی

۲- آموزش تخصصی  کار با مواد (رنگ و مش )

۳-آموزش تخصصی  شینیون مو

۵-آموزش میکاپ و گریم سه بعدی

۶- آموزش انواع کوپ طبق ژورنال

۷- آموزش ترمیم و دیزاین ناخن

۸- طراحی ابرو

۹- آرایش دائمی صورت

۱۰ – آموزش ماساژ

۱۱ – اموزش آرایشگری مقدماتی

آموزش های آرایش و پیرایش  زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بوده و هزینه های آموزشی هم طبق شهریه های دولتی میباشد

2 دیدگاه در “دوره های آرایشگری زنانه”

  1. سلام میخواستم بدون برای افتتاح آرایشگاه باید چند تا دوره از آرایشگری زنانه را آموزش ببینم تا بتونم مجوز آرایشگاه بگیرم . من تو تهر ان میخوام آرایشگاه بزنم . لطفا راهنمایی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا