آموزشگاه و مرکز آموزش اپیلاسیون در تهران

آموزشگاه اپیلاسیون با مدرک فنی حرفه ای

آموزش اپیلاسیون با مدرک در بهترین آموزشگاه اپیلاسیون در تهران

با توجه به تدوین و انتشار استاندارد اپیلاسیون (پیرایشگر موی زائد زنانه) سازمان آموزش فنی و حرفه ای مجتمع آموزشى ما در این رشته هنرجو می پذیرد. علاقه مندان می توانند  با مراجعه به آموزشگاه و مشاوره با مربی از جزئیات مطلع گردند. شما هنرجوی گرامی پس از گذراندن  دوره اپیلاسیون به شما مدرک بىن المللى فنى و حرفه اى یا جواز دوره های اپیلاسیون تعلق میگیرد.

اپیلاسیون پا، اپیلاسیون ساق پا، اپیلاسیون با مو
آموزش اپیلاسیون با مدرک فنی و حرفه ای پیرایشگر موی زائد زنانه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس آموزشگاه و شماره تلفن تماس بر روی بنر های کناری سایت کلیک کنید .

مدرک فنی حرفه ای برای اموزش اپیلاسیون در چند جلسه

مدرک داشتن برای بسیاری از کسانی که اپیلاسیون یاد میگیرند حیاتی و لازم است انها میخواهند سالنی تاسیس کنند و اولین چیز  داشتن مدرک اپیلاسیون است این مدرک به صورت فنی و حرفه ای به شما داده میشود

با توجه به انتشار استاندارد اپیلاسیون (پیرایشگر موی زائد زنانه) مجتمع های آموزشى معرفی شده در سایت ، در این رشته هنرجو می پذیرند.

هزینه ثبت نام دوره اپیلاسیون

نام حرفه سازمانی:  آرایشگر موهای زاید با موم
مدت زمان آموزش: ۱۰ ساعت
شهریه کلاس گروهی: ۷۰۰٫۰۰۰ تومان
شهریه کلاس خصوصی: ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ ريال
تعداد نفرات کلاس گروهی: ۴ الی ۸ نفر
تعداد نفرات کلاس خصوصی: ۱ الی ۳ نفر

 

آموزش اپیلاسیون با مدرک فنی حرفه ای

کارآموزان علاقمند به حرفه اپیلاسیون میتوانند با آموزشگاه های معرفی شده تماس گرفته و با کادر مجرب آموزشگاه های آرایشگری مشاوره نمایند. برای هنرجو های اپیلاسیون پس از گذراندن  دوره اپیلاسیون مدرک بین المللى فنى و حرفه اى یا جواز دوره اپیلاسیون تعلق میگیرد. و در سایت سازمان قابل دانلود خواهد بود.

آموزش اپیلاسیون با موم سرد با مدرک

مدرک پیرايشگر موهاي زائد با موم یا مدرک اپیلاسیون

تنها مرجع صدور مدرک معتبر و بین المللی اپیلاسیون در ایران سازمان فنی حرفه ای است به همین خاطر شما باید اول در یکی از آموزشگاه های آرایشگری زنانه شرکت کنید و آموزش ببینید و در انتهای دوره، آموزشگاه شما را برای دادن آزمون و مدارک صدور کارت به سازمان فنی حرفه ای معرفی میکند. شما هر فعالیتی را در داخل کشور از بابت اپیلاسیون داشته باشید نیاز به مدرک فنی حرفه ای دارید.

اپیلاسیون چیست و معرفی شغل اپیلاسیون بدن

چگونه مدرک اپیلاسیون بگیریم؟

قابل ذکر است در سازمان فی حرفه ای، حرفه بین المللی اپیلاسیون با نام استاندارد آموزش شغل پیرایشگر موهای زائد با موم در گروه مراقبت و زیبایی شناخته میشود .

آیا مدرک اپیلاسیون برای تاسیس آرایشگاه لازم است؟

برخلاف گفته بعضی سایت ها شما برای افتتاح آرایشگاه نیاز به مدارک هفتگانه یا مدرک آرایش و پیرایش زنانه دارید. در صورتی که این مدارک را داشتید میتوانید یک سالن تخصصی اپیلاسیون تاسیس کنید یا اینکه یک آرایشگاه برنید و خدمات اپیلاسیون هم علاوه بر خدمات آرایشگری انجام دهید.

اپیلاسیون زیر بغل، اپیلاسیون با موم، آموزشگاه اپیلاسیون

به هر حال برای انجام هر گونه خدمات اپیلاسیون، چه بخواهید جایی را اجاره کنید چه در یک آرایشگاه به عنوان اپیلاسیون کار  (متخصص اپیلاسیون) مشغول به کار شوید یا در آرایشگاه خودتان اپیلاسیون انجام دهید نیاز به گرفتن مدرک فنی حرفه ای اپیلاسیون در یک اموزشگاه ارایشگری دارید .

انواع مدارک اپیلاسیون

مدارک اپیلاسیون سازمان فنی حرفه ای با سایر مدارک تفاوت هایی دارند که در ذیل خلاصه انرا برایتان توضیح میدهیم.

جهت آگاهی خوانندگان سایت از انواع مدراک سازمان فنی و حرفه ای و میزان اعتبار آنها و عدم داشتن اطلاعات کافی بعضی از کارآموزان از این مدرک ها در زیر توضیح خلاصه و تکمیلی در این مورد داده شده است.

 

مدارک صادر شده از طرف سازمان فنی حرفه ای یا زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه اي به سه دسته تقسيم مي شوند.

۱- مدرک رسمی فنی حرفه ای اپیلاسیون

مدرک رسمی اپیلاسیون یا هر مدرک دیگر آرایشگری مدرکی است که دارای کد ملی آموزش شغلی میباشد که علاوه بر ایران در دیگر کشوها معتبر است. این مدرک بعد از گذراندن دوره آرایشگری مورد نظر و قبولی در آزمون هماهنگ فنی حرفه ای برای کارآموزان اهدا میشود . توسط این مدرک ، امکان دریافت وام برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد .

مدرک اپیلاسیون رسمی فنی حرفه ای

۲- مدرک مورد تاييد سازمان فنی حرفه ای اپیلاسیون

مدرک اپیلاسیون مورد تایید سازمان فنی حرفه ای یا برای هر نوع رشته آرایشگری زنانه این مدرک صادر میشود مدرکی است که از سوی مراکز آموزشی آزاد یا آموزشگاه های خصوصی صادر میشود و مورد تایید سازمان فنی حرفه ای است. چون این مدارک به صورت مستقیم از طرف سازمان فنی حرفه ای صادر نمیشود فاقد اعتبار بین المللی میباشد. و در داخل کشور هم اعتبار آنچنانی ندارد .  با این مدرک نمیتوانید برای کسب و کار خود وام بگیرید.

مدرک اپیلاسیون مورد تاييد سازمان فنی حرفه ای
مدرک اپیلاسیون مورد تاييد سازمان فنی حرفه ای

۳- مدرک گذر مهارتی فنی حرفه ای اپیلاسیون

مدرک گذر مهارتی اپیلاسیون یا هر رشته دیگر آرایشگری زنانه ، مدرکی است که کارآموز یک مرحله آموزشی چند ساعته را در آموزشگاه یا در کارگاه های آموزشی و یا در سمینارها شرکت کرده یا گذرانده است و از طرف آموزشگاه برای شرکت کننده به صورت رایگان اعطا میشود. این مدرک هم اعتباری ندارد و صرفا برای نمایش عموم در سالن زیبایی یا در آرایشگاه یا آموزشگاه نصب میشود .برای مدرک گذر مهارتی هم ، وام تعلق نمیگیرد.

مدرک اپیلاسیون گذر مهارتی فنی حرفه ای

مدرک رسمی سازمان فنی حرف ای معتبرترین مدرک آموزشی در کشور میباشد.

 

اپیلاسیون چانه ، اپیلاسیون صورت، آموزش اپیلاسیون با موم دائم

آموزش اپیلاسیون, مجوز آرایشگاه زنانه, مجوز مرکز اپیلاسیون, مجوز سالن اپیلاسیون, مجوز سالن آرایش

3 دیدگاه در “آموزشگاه اپیلاسیون با مدرک فنی حرفه ای”

  1. سلام. شماره و آدرس میخواستم برای آموزش اپیلاسیون و مدرک. و اینکه بعد از گرفتم مدرک میشه سالن زد برای اپیلاسیون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا