کلاس آموزش خودآرایی

کلاس آموزش خودآرایی

کلاس تخصصی و حرفه ای آموزش خودآرایی زنانه در بهترین اموزشگاه خودآرایی تهران

زیباترین آرایش ، آرایشی است که طوری انجام شده باشد که کسی متوجه آن نشود. وقتی مژه هایتان را آنقدر ریمل می زنید که به هم می چسبند و آنقدر کرم پودر می زنید که عین مجسمه های گچی می شوید، نه تنها زیبا نمی شوید، بلکه حتی زیبایی طبیعی خودتان را نیز از بین می برید.

با شرکت در کلاس خود آرایی تهران دیگر نیازی هزینه کردن به آرایشگاه را ندارید.

اگر همسرتان دوست دارد که شما به خودتون برسید اما راهش رو نمیدانید؟

اگر لوازم آرایش خیلی خوبی دارید اما نمیدونید چه طور ازش استفاده کنید؟

آیا کرم های آرایشی بر روی پوست چهره شما میماسند؟

چگونه صورت مان را به شکل صحیح آرایش کنیم؟

تماس بگیرید و بهترین هنری رو که همیشه به آن احتیاج دارید آموزش ببینید.

کلاس های دوره آموزش خودآرایی زنانه در تهران به صورت مجزا از آموزش گریم و میکاپ آموزش داده می شود.وبسایت سون لینک. چهره زیبا و آرایش کرده برای همه خانم ها مهم است که همیشه چهره هایشان آراسته و زیبا باشند. آراستگی صورت نه تنها باعث جذابیت خانم ها می شود، بلکه حس اعتماد به نفس را در آنها را نیز افزایش می دهد.

دوره خودآرایی در تهران

در دوره خودآرایی طریقه آرایش کردن پوست های چرب و خشک و معمولی و مختلط را یاد میگیرید.

کلاس های آموزش خود آرایی در تهران این امکان را به شما میدهد که چهره خود را به هر صورت که دوست دارید آرایش بکنید در این دوره، هنرجو نحوه انجام خودآرایی بر روی صورت خود را می آموزد، مدل های میکاپ مناسب با چهره خود، نحوه آرایش کردن چشم ها، گذاشتن مژه، کانتور کردن ، استفاده از پرایم ، کانسیلر ، در خودآرایی،و … را می آموزد. این دوره از آموزش آرایشگری همیشه از جذاب ترین دوره های آموزشی آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران  است که زیر نظر مربیان تخصصی فنی حرفه ای تمام فنون و نکات خودآرایی آموزش داده می شود و پس از پایان دوره، هنرجو به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده تا پس از آزمون های مربوطه ، مدرک معتبر دریافت کند.

آرایشگری در ایران باستان

کلاس های آموزشی خودآرایی چگونه میباشد؟

دوره خودآرایی در آموزشگاه آرایشگری همانند دوره گریم و میکاپ میباشد با این تفاوت که بعضی آموزش های تخصصی بابت آرایشگری آرایشگاه فرق خواهد کرد ، مربی خودآرایی ابتدا هنرجو را با آماده سازی پوست قبل از آرایش آشنا می شود شناسایی انواع پوست ها را به هنرجو آموزش میدهد.پاکسازی صورت قبل از ارایش و استفاده از ماسک های خانگی میاموزد . سپس هنرجو با فرم صورت، گریم صورت و تبدیل فرم صورت به فرم ایده آل، آشنایی با کرم های متناسب با رنگ پوست ، آشنایی با سایه متناسب با فرم صورت و… آشنا می شود. آموزشگاه های آرایشگری زنانه 👆👆 سون لینک این امکان را برای هنرجویان فراهم نموده تا مطالب و دوره ها و متد های جدید را متناسب با علم روز آموزش ببینند. در آموزشگاه هنرجویان بعد از سپری کردن کلاس های تئوری وارد کلاس ها و کارگاهی عملی می شوند و در این کارگاه های عملی تحت نظر مربی خودآرایی تجربه کسب می کنند و با فرایند کار که در آموزش نظری آموخته اند آشنا می شوند و تخصص و مهارت کافی را کسب می کنند. در نهایت بعد از اتمام دوره هنرجو با اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای به عنوان یک مدرس خود آرایی مشغول به فعالیت میشوید.

کلاس خودآرایی در تهران

آموزش خودآرایی صفر تا صد در تهران

آموزش صفر تا صد مبتدی تا حرفه ای خودآرایی به صورت کامل همراه با گریم و کانتورینگ صورت ،استفاده صحیح از مواد آرایشی مناسب با پوست،معرفی محصولات برتر آرایشی ،همراه با بیان ریزترین نکات در دوره یک ماهه و در هر جلسه دو ساعته در هفته سه روز

 

آموزش انوع پوست در کلاس خودآرایی درتهران

کلاس آموزش خودآرایی در تهران شما برای هزینه ها آرایشی بی نیاز میکند . هزینه اصلاح ابرو و وکس صورت فقط هر بار حداقل ۲۵۰۰۰تومان میباشد. قیمت یک میکاپ معمولی در آرایشگاه بیشتر از ۶۰ هزار تومان میباشد .شامل : آموزش شناخت پوست، پاکسازی کامل و حرفه ای صورت ،آموزش انواع ماسک های خونگی ، سالم سازی و درمان پوست ،سالم سازی و درمان پوست ،شناخت انواع فن و کاربردشان ،طریقه حرفه ای زدن فن صورت ، مراحل آماده سازی اجرای گریم ،آموزش ساخت پالت گریم ،آموزش ساخت پودر فیکس، آموزش ساخت اسپری فیکس ، آموزش گذاشتن لنز  -معرفی انواع پد و قلمو ،اموزش گریم چهار بعدی و …. 👇👇👇👇 انواع آموزش های خودآرایی را در آموزشگاه آرایشگری ما در تهران خواهید دید.صرفه جویی در هزینه با شرکت در دوره خود آرایی در تهران

دوره میکاپ با مدرک فنی حرفه ای در تهران

آموزش انواع گریم در دوره خود آرایی در تهران

آموزش انواع گریم ها و میکاپ زنانه در کلاس های خودآرایی پیشرفته تهران. آموزش گریم شیشه ، آموزش گریم استخری یا ضد آب، آموزش کانتورینگ و استربینگ، نحوه ی کار با هایلایتر ،گریم گونه سه بعدی ،بزرگ کردن سوراخ بینی ،کوچک کردن سوراخ بینی ،آموزش سایه لایت ،آموزش سایه ی گوشه تیره ،آموزش سایه ی حلقه یا دال ،آموزش سایه ی اسموکی یا دارک ،آموزش سایه ی خطی، محو ابرو ،اکستنشن ابرو، طراحی ابرو حالت کادر و هاشور ،طراحی ابرو با آکوا ،تند لاک ،سایه ی ابرو ،استفاده از مواد و محصولات برند برای عروس، استفاده از محصولات درجه دو برای محفلی.برای آموزش خودآرایی در تهران توسط مدرس حرفه ای خودآرایی در دوره آموزشگاه های آرایشگری در تهران 👆👆👆👆شرکت کنید.

آموزش کانتورینگ در دوره خود آرایی در تهران

آموزش قدم به قدم کانتورینگ چهره ، پوشاندن پفی چشم با گریم و .. همه اش در کلاس های خودآرایی در تهران.طریقه زدن رژلب و کشیدن خط لب، کشیدن خط چشم، طریقه حرفه ای گذاشتن مژه یکسره،طریقه حرفه ای گذاشتن مژه تکی ،طریقه حرفه ای گذاشتن مژه ریسه ای،نحوه ی کار با پودر بوراکس ،آموزش کانتور با پالت خشک، آموزش کانتور با پالت چرب ،آموزش آستر کشی پوست ،معرفی و آموزش شناخت انواع پرایمر، آموزش نحوه ی کار با کانسیلر،نحوه ی کار با مواد برای بستن منافذ پوست قبل از شروع میکاپ ، نحوه ی کار با ژل لیفت آموزش لیفت با ابزار و بدون ابزار ،فوت و فن های کوزه گری ناب را کلاس های خودآرایی در تهران به صورت حرفه و تخصصی آموزش میبینید.

آنچه در دوره آموزش خودآرایی یاد میگیرد

هنرجو پس از گذراندن دوره آموزش خودآرایی، با نحوه آرایش و گریم صورت خود آشنا می شود و مهارت و تخصص خودآرایی را متناسب با متد های جدید فرا می گیرد. سپس با اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای می تواند به عنوان مدرس مشغول به فعالیت شود.

آشنایی با فرم صورت خود

متعادل سازی اجزای مختلف صورت

آموزش طراحی ابرو متناسب با فرم چهره شما

آموزش کشیدن خط چشم متناسب با فرم چهره شما

آموزش کشیدن خط چشم متناسب با فرم چهره شما

آموزش نصب مژه مصنوعی یکسره

آموزش سایه چشم متناسب با فرم چشم شما

آموزش براشینگ

دوره خود آرایی تهران

نکات خودآرایی

چگونه آرایش صورت بادوام داشته باشیم؟

در خودآرایی قبل از آرایش صورت حتما پوست خود را به خوبی تمیز کنید؛ کرم پودری مناسب خود براساس رنگ و نوع پوست انتخاب کنید. مثلا برای پوست‌های چرب از کرم پودر‌های خشک و برعکس استفاده کنید. اگر می‌خواهید آرایشی بادوام داشته باشید ابتدا کرم پودر را به تمام نقاط پوست ازجمله پشت و زیر چشم و روی لب‌ها بمالید. سایه زیرساز آکوآ را روی پلک بزنید سپس سایه اصلی را باتوجه به رنگ پوست، چشم و حتی رنگ لباسی که می‌خواهید در ‌مهمانی بپوشید انتخاب کنید. برای شرکت در کلاس های آموزش خودآرایی در مناطق مختلف تهران با ما تماس بگیرید .

افزایش ماندگاری آرایش صورت در خودآرایی چیست؟

در آرایش صورت خود برای کشیدن ابرو نیز از روشی استفاده کنید که ماندگاری بهتری داشته باشد، مثلا با مداد ابرو، خط ابرو را باتوجه به فاصله چشم بکشید و با ریمل ابرو به آن رنگ دهید. قسمت گونه را رژگونه تیره بزنید و بعد رژگونه مورد نظر که با پوست شما هارمونی دارد را مجددا روی همان رژگونه بزنید. اگر می‌خواهید رژ لب‌تان روی لب‌های‌تان بیشتر بماند، با همان مدادی که خط لب می‌کشید، داخل لب‌تان را هم رنگ کنید. در آخر کار با یک فیکس‌کننده آرایش، آرایش خود را ثابت کنید. به این ترتیب آرایش شما ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

با چه کرمی جای جوش را محو کنیم؟

هر روزه محصولات زیادی وارد بازار می‌شوند اما بهترین‌شان کرم‌های ضدآفتابی هستند که تیرگی آنها یک درجه از پوست شما بیشتر است.

4 دیدگاه در “کلاس آموزش خودآرایی”

  1. سلام آیا رژ لب ی داریم که ماندگاری اش زیاد باشه یا بعد غذاخوردن کامل از بین نره؟

    1. پاسخ
      سلام بله هست
      رژلب هایی که ۲۴ساعته هستند و ماسک لب و رژلب هایی مشابه ماسک لب هستند

    1. سلام گلم
      وااای موهاتونم داغون شده با این حساب . تو یک هفته خوب میشه پوست سرتون, فقط اصلا نخوارونید سر تونو یا زخم ها رو اصلا نکنید .
      اگر حمام کردین تو دورانی که پوست سرتون زخم است اصلا سرتونو با شدت نشورید و آب رو داغ نکنید ,اب ولرم باشه .

      بعد بهبود کامل ,وقتی هیچ زخمی روی سر نبود از روغن های زیتون, بادام برای بهبود خشکی مو و خشکی سر استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا