آموزش کاشت ناخن - آموزش لمینت ناخن - آموزشگاه کاشت ناخن تهران

لمینت ناخن، تاپ شاین، بیس کات ناخن، لاک ژل و …

لمینت ناخن چیست؟ تاپ شاین برای چیست؟ بیس کات ناخن یعنی چه؟ لاک ژل کدام لاک هست؟ لمینت ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟ بافر کشی در کاشت ناخن یعنی چه؟

لمینت ناخن یعنی چه؟

لمینت ناخن در واقع کاری برای استحکام بخشیدن به ناخن های طبیعی بدون تغییر در مدل و فرم اصلی آن است. خانم ها و دختر خانم هایی که فرم ناخن های شکننده دارند میتوانند از لمینت ناخن برایبرای استحکام بخشیدن به ناخن های خود و بلند کردن ناخن هایشان استفاده کنند .

بافر کشی صدف ناخن

استفاده از پرایمر (بعضی برندها برای استفاده نیاز به پرایمر دارند وشما قبل از کار باید اطلاعات کافی رو از برند مصرفی تان داشته باشید) بافر ناخن میتوان برای ایجاد خراش روی ناخن قبل از کاشت و صاف کردن سطح ناخن بعد از مرحله سوهان کشی استفاده نمود. در دوره آموزش کاشت ناخن بافر کشی کاملا توضیح داده میشود. بافر های با زبری بالا برای کار بر روی ناخن های طبیعی مناسب نمی باشند و باعث آسیب به صدف ناخن می گردند.

بیس کات ناخن + uv

بیس کاشت ناخن محلول‌هایی هستند که یک لایه زیر و یک لایه روی لاک ناخن استفاده می شوند.هدف از استفاده base coat نگهداشتن لاک روی ناخن هست.محلولی است که زیر لاک زده می شود و هدف این محلول نگهداشتن لاک بر روی ناخن است. استفاده از بیس کات نه تنها باعث بالا بردن دوام لاک ناخنتان می شود، بلکه از زرد شدن ناخن هایتان نیز جلوگیری خواهد کرد.(آموزش کاشت ناخن برای ناخن کاران در آموزشگاه ارایشگری زنانه .)

لاک ژل ناخن + uv

لاک ژل ناخن در واقع همان لاک های معمولی است که با آن از قدیم آشنا هستید با این تفاوت که لاک ژل به دلیل اضافه شدن ژل اکریلیک دوام بسیار بالا تری نسبت به لاک های معمولی دارند.لاک ژل به دلیل اضافه شدن ژل اکریلیک دوام بسیار بالا تری نسبت به لاک های معمولی دارند. لاک ژل بر روی ناخن های کاشت شده و ناخن طبیعی قابل استفاده است. و باید توسط ناخن کار انجام شود و و بوسیله دستگاه  led خشک شود.

تاپ شاین ناخن + uv

در کاشت ناخن تاپ شاین ژلی است که در کاشت میکس برای براق و زیباتر شدن ناخن به آن زده می‌شود. کاشت میکس همان طور که از نام آن نیز مشخص است ترکیبی از دو نوع کاشت ژله‌ای و پودری است. نحوه‌ی انجام این کار به این صورت است که با قلم مخصوص ژل تاپ شاین روی صدف ناخن به طور یکنواخت زده می‌شود.

فرق اصلی که لمینت ناخن با ژلیش ناخن

فرق اصلی که لمینت ناخن با ژلیش ناخن دارد اول در استحکام بیشتر ناخن در لمینت است و دوم اینکه در ترمیم نیازی به پاک کردن کل مواد از روی ناخن نیستید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا