بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در غرب تهران

رنگ و مش، دنیایی پر از طیف‌ها و خلاقیت که این روزها طرفداران بی‌شماری دارد. اگر شما هم به این دنیای جذاب علاقمند هستید و می‌خواهید به عنوان یک متخصص رنگ و مش، بدرخشید و از این طریق کسب درآمد کنید، به یک آموزش حرفه‌ای و به‌روز نیاز دارید.

چرا دوره‌های آموزش رنگ و مش سیمای ماندگار با بقیه متفاوت است؟

  • آموزش جامع و بدون پیش‌نیاز: فرقی نمی‌کند که در ابتدای راه هستید یا تجربه‌هایی دارید، این دوره از پایه و صفر به شما آموزش می‌دهد و تمام متدهای روز رنگ و مش را به صورت تخصصی فرا خواهید گرفت.
  • متدهای نوین و خلاقانه: سیمای ماندگار با تکیه بر آخرین دانش و خلاقیت در این حوزه، به شما فراتر از تکنیک‌های پایه آموزش می‌دهد و شما را با متدهای نوین و پرطرفدار رنگ و مش آشنا می‌کند.
  • سرفصل‌های کامل و تخصصی: سرفصل‌های این دوره با دقت و وسواس انتخاب شده‌اند و تمام مباحث مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک متخصص رنگ و مش تمام عیار را شامل می‌شوند.
  • مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای: با گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره، مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت خواهید کرد که به شما در اعتباربخشی به مهارت‌هایتان و یافتن شغل مناسب کمک خواهد کرد.

آموزشگاه رنگ و مش سیمای ماندگار فقط به دنبال آموزش تکنیک‌های رنگ و مش نیست، بلکه می‌خواهیم هنرجویانش را به رنگ‌ کارانی خلاق، ماهر و به‌ روز تبدیل کند.

سرفصل های آموزش صفر تا صد رنگ و مش

آموزش مبتدی تا حرفه‌ای رنگ و مش

همانطور که گفته شد، آموزش مبتدی تا حرفه‌ای رنگ و مش سیمای ماندگار ، با توجه به استاندارد های فنی و حرفه‌ای طراحی ولی توسعه پیدا کرده. ساده تر بگم که سرفصل های آموزش صفر تا صد رنگ و مش، همان سرفصل های دوره های فنی و حرفه‌ای است ولی تخصصی و کاربردی تر. با توجه به تمام تعاریف، سرفصل های آموزش جامع رنگ و مش، شامل مباحث زیر می شود:

شناخت پایه رنگ ها اشنایی و کاربرد پروکساید و شناخت پودر
کاتالوگ خوانی رنگ هاآنالیز قوانین تخصصی ترکیب رنگ
ژورنال خوانیشناخت نقاط سر
شناخت مولکول های رنگ و شناخت پیگمنت های غالب رنگ هابالیاژ برزیلی با کلاه
پایه های دکلره و رنگساژ های مناسب هر پایهاجرا کار عملی ریمو و تکنیک
تقسیم بندی مش کلاسیکتکنیک مش و لایت کلاسیک
کنتراست ریشه و لکه گیریآموزش تکنیک ترمیم مش
اجرا تکنیک رنگ و لایت همزمانتکنیک بالیاژ فرهند
تکنیک آمبرهتکنیک سامبره
مش های فانتزیتکنیک های پوشش سفیدی مو
پایه های دکلره و رنگساژ های مناسب هر پایهریمو رنگ های تیره و شرابی و قرمز
تکنیک ریمو کردن موها و انواع ریمو کردنتکنیک گوماژ
تکنیک شانتاژشناخت تونر ها
تکنیک کالر ملتینگقانون پورسانتاژ
یخی کردن موها بدون آسیب دیدگیرنگساژ ها
و دیگر آموزش ها مربوط به رنگ و مش

بازار کار رنگ و مش چگونه است؟

اموزشگاه رنگ و مش حرفه ای

رنگ و مش، نه فقط یک مد گذرا، بلکه نیازی همیشگی برای افراد در هر سن و سلیقه‌ای است. رنگ کردن مو جز زیبایی های جدانشدنی خانم ها است. برخی خانم عاشق رنگ کردن مو هستند و دوست داند طیف های مختلف رنگ مو را تست کنند. اکثریت خانم ها هم برای میمهانی ها و جشن های عروسی و تولد ها و عید ها موهایشان را رنگ میکنند. به همین دلیل، بازار کار این شغل همیشه پررونق بوده و تقاضا برای متخصصان رنگ و مش روز به روز در حال افزایش است.

اما برای موفقیت در این بازار رقابتی، به مهارت و خلاقیت نیاز دارید. در دوره آموزش صفر تا صد رنگ و مش ، تمام متدهای روز رنگ و مش را به صورت تخصصی فرا خواهید گرفت و با آخرین تکنیک‌ها و خلاقیت‌ها در این حوزه آشنا می‌شوید.

با گذراندن این دوره در بهترین آموزشگاه رنگ و مش غرب تهران، نه تنها می‌توانید به عنوان یک رنگ‌ کار ماهر و خلاق در بهترین سالن‌های زیبایی تهران و شهرستان خودتان مشغول به کار شوید، بلکه می‌توانید خودتان صاحب شغل شوید و کسب و کار موفقی را برای خودتان راه اندازی کنید.

دوره رنگ و مش سیمای ماندگار

دوره آموزش رنگ و مش سیمای ماندگار در بهترین آموزشگاه رنگ و مش غرب تهران، فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به دنیای رنگ و زیبایی مو است تا با تمام فوت و فن‌های این هنر آشنا شده و به یک متخصص رنگ و مش تمام‌عیار تبدیل شوید.

در این دوره کامل و جامع، شما تمام مراحل و چگونگی رنگ کردن موها را با روش‌های مختلف برای زیبایی هرچه بیشتر موها یاد خواهید گرفت.

مباحت دوره تخصصی رنگ و مش

مباحثی که در دوره آموزش رنگ و مش در تهران در آموزشگاه حرفه ای رنگ و مش سیمای ماندگار به آنها پرداخته می‌شود:

دوره رنگ و مش
  • آشنایی کامل با تمام مباحث رنگ و مش
  • تهیه رنگ‌های ترکیبی و زیبا
  • آشنایی با کلیه نکات گذاشتن رنگ برروی مو بدون آسیب زدن به ریشه مو
  • آشنایی کامل با مراحل دکلره مو بدون آسیب به ریشه مو‌ها
  • ارائه تکنیک‌های رنگساژ مو
  • آشنایی با بروزترین روش‌های جدید رنگ مو

مزایای دوره رنگ و مش مو

با شرکت دوره آموزش رنگ و مش با مدرک فنی حرفه ای ، شما می‌توانید:

  • به عنوان یک رنگ‌ کار ماهر و خلاق در بهترین سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید.
  • خودتان صاحب شغل شوید و کسب و کار موفقی را برای خودتان راه اندازی کنید.
  • به طور کامل بر همه مباحث رنگ و مش احاطه کامل پیدا کنید.
  • با اعتماد به نفس، هر مدل رنگ و مش را برای مشتریان خود اجرا کنید.
  • از خلاقیت خود در خلق زیباترین رنگ‌ها برای موها استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ مو مناسب مشتری

انتخاب رنگ مو، فقط به دانستن تکنیک‌های رنگ و مش ختم نمی‌شود. در دوره آموزش رنگ و مش ، شما با رازهای انتخاب رنگ موی مناسب با متد روز برای هر فرد آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با توجه به سلیقه، نیاز، رنگ پوست و ظاهر مشتری، بهترین رنگ مو را برای او انتخاب کنید.

در این دوره، شما با انواع رنگ‌ های ژورنالی و ترکیبی و طریقه درست کردن این رنگ‌ها به صورت دستی و مثلثات رنگ ها و طریقه خواندن کاتالوگ نیز آشنا خواهید شد.

  • به یک مشاور ماهر در زمینه انتخاب رنگ مو تبدیل شوید.
  • رضایت مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • اعتماد به نفس خود را در انجام کارتان بالا ببرید.
  • از خلاقیت خود در خلق زیباترین رنگ‌ها برای موها استفاده کنید.
بهترین رنگ مو در تهران

دوره آموزش رنگ و مش سیمای ماندگار، فقط به دنبال آموزش تکنیک‌های رنگ و مش نیست، بلکه می‌خواهد هنرجویانش را به رنگ‌کارانی خلاق، ماهر، با سلیقه و کاربلد تبدیل کند.

زمان برگزاری دوره های رنگ و مش کی هست؟

با توجه به استقبال هنرجویان عزیز از دوره آموزش صفر تا صد رنگ و مش دوبانو، این دوره در بازه‌های زمانی مختلف برگزار می‌شود. برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری دوره و ثبت نام می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

ظرفیت ثبت نام در این دوره ها محدود است. اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کنند. همین حالا برای رزرو جایگاه خود در این دوره پرطرفدار اقدام کنید!

ارتباط با آموزشگاه رنگ و مش سیمای ماندگار غرب تهران:

وسایل و ابزار مورد نیاز دوره رنگ و مش

کلیپس مخصوص رنگ مووازلینکاسه و برس رنگ
دستکشفرچهرنگ مورد نیاز
قلاب و سنجاق فلزیحوله یکبار مصرفپیش‌بند یکبارمصرف
کلاه مش سلیکونیفویل مخصوص هایلایتسوئیت مش
مواد ضدعفونی ابزارنرم کننده و مواد ویتامینهپنبه بهداشتی
انواع اکسیدان هابرس یا شانه دانه پهنشانه دم باریک
کاغذ ویزبیلدستمال مرطوباپلیکاتور رنگ مو
تیوپ خالی کنرول مش و بالیاژقلاب مش
سشوار حرفه ایروغن ارگاناتو مو
کرم بی رنگ کننده کرمی پودربی رنگ کنندهپودر آبی و سفید
بیگودی فر و سادهسشوار کلاهیسرشوی

ویژگی بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

مدرک بین المللی فنی حرفه ای

مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش یکی از اساسی ترین مدرک هایی است که یک رنگار مو باید داشته باشد. هر چه قدر هم حرفه ای باشد و متخصص رنگ و مش باشید و با لاترین مدارک و لاینسس های رنگ مو را داشته باشید برای فعالیت در آرایشگاه های ایران باید مدرک فنی حرفه ای داشته باشید این مدرک بین المللی میباشد. یکی از ویژگی های آموزشگاه سیمای مانذگار به عنوان بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران ارائه مدرک فنی حرفه ای ۱۵ روز بعد از اتمام آزمون میباشد که هر آموزشگاهی این امکان را ندارد.

بهترین مربیان آرایشگری زنانه

آموزشگاه سیمای ماندگار تشکیل شده از کادری مجرب و حرفه ای با مربیان متخصص تشکیل شده است. با استفاده از تجارت طولانی ۲۵ ساله و برنامه ریزی اصول حرفه ای تدریس، مباحث ویژه ای به منظور یادگیری بهتر و آسان تر کارآموز و قبولی در آزمون با نمره بالاتر برنامه ریزی شده است.

تجهیزات کامل آموزشگاه

آموزشگاه سیمای ماندگار به لحاظ سابقه ۲۵ ساله آموزشی خود و آموزش ده ها دوره آموزشی برآن شده است که تجهیزات کامل آرایشگری را برای کاراموزان فراهم کند. تجهیزاتی کامل که کمتر آموزشگاهی این لوازم و تجهیزات پیشرفته را دارا باشد. تجهیزات کار با مواد به اندازه کافی برای تمام هنرجویان در آموزشگاه موجود میباشد.

برگزاری آزمون رنگ و مش

بعد از اتمام هر دروه آرایشگری زنانه کارآموزانی که به مدرک فنی حرفه ای نیاز دارند باید در آزمون عملی و تئوری که توسط سازمان فنی حرفه ای تدارک دیده میشود شرکت کنند. به همین لازم به توضیح است که آزمون رنگ و مش در محل آموزشگاه سیمای ماندگار برگزار میشود حتی کارآموزان برخی از همکاران آموزشگاهی ما، آزمون کارآموزانشان را در آموزشگاه ما برگزار میکنند.

پشتیبانی از هنرجو

آموزشگاه سیمای ماندگار در کنار دوره جامع آموزش صفر تا صد رنگ و مش، ۳ ماه پشتیبانی تخصصی از کارآموزان خود بعد از اتمام دوره ارائه می‌دهد تا خیال شما را از بابت هرگونه ابهام یا مشکلی در قبل، حین و بعد از دوره آسوده کند.

هدف از این پشتیبانی، ایجاد تجربه‌ای بی‌نقص و لذت‌بخش از یادگیری برای شماست و به این معنی است که شما در هر مرحله از دوره می‌توانید روی کمک و راهنمایی مستقیم سیمای ماندگار و تیم مجرب ایشان حساب کنید.

پشتیباتی قبل و حین بعد از دوره

مشاوره رایگان برای انتخاب دوره مناسب ، راهنمایی برای تهیه مواد و تجهیزات لازم، رفع هرگونه سوال یا ابهام شما، اشکالات و پاسخگویی به سوالات بعد از اتمام دوره

نکته: با توجه به اینکه دوره آموزش صفر تا صد رنگ و مش سیمای ماندگاراز هر نظر کامل و جامع طراحی شده است، تلاش تیم پشتیبانی بر این است که با صبر و حوصله به تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ داده و شما را در مسیر یادگیری یاری کنند.

هزینه بسیار مناسب دوره رنگ و مش

دوره آموزش رنگ و لایت سیمای ماندگار با ارائه محتوای آموزشی کامل و جامع و پشتیبانی بی‌نظیر، فرصتی ایده‌آل برای علاقمندان به این حوزه برای ورود به بازار کار یا ارتقای مهارت‌های خود است.

با توجه به اهمیت این حرفه در صنعت زیبایی و درآمد قابل توجه متخصصان رنگ و مش، سرمایه‌گذاری در این دوره آموزشی می‌تواند گامی بلند در جهت رسیدن به موفقیت شغلی شما باشد.

هزینه این دوره با توجه به کیفیت بالای آموزش‌ها، اساتید مجرب و پشتیبانی کامل ارائه شده، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

سیمای ماندگار با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی هنرجویان، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده است تا هیچ کس از این فرصت عالی یادگیری محروم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا