انواع کاشت ناخن و دیزاین و توضیحات

انواع کاشت ناخن و توضیحات

انواع کاشت ناخن و دیزاین و توضیحات و مقایسه آنها

کاشت ناخن تا چند سال پیش در سه نوع اصلی یا در سه متد مادر (کاشت پودری، کاشت ژله ای، کاشت قالبی) انجام میشد که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. ولی تازه گیها علاوه بر این سه نوع کاشت چند کاشت دیگر مانند ( کاشت فیبر, کاشت دیپینگ، کاشت سیلک، کاشت میکس، کاشت فرنچ، کاشت مرمریت) به این کاشت ها اضافه شده است و سایر کاشت ها که اکثرا از کاشت پودری الهام گرفته و اسم خاصی را به خود میگیرند که در انتهای مطلب به آنها اشاره شده است. بعضی از ناخن کاران یا کسانی که آموزش کاشت ناخن انجام میدهند در تبلیغات خود برای گرفتن هنرجو، دیزاین مشتق شده از این کاشت ها را یک نوع کاشت به حساب میارند که این اشتباه است.

انواع کاشت ناخن و دیزاین و توضیحات و مقایسه آنها
بعضی کاشت ها هستند هم به صورت ترکیبی از دو نوع کاشت انجام میشود مانند کاشت میکس که از ترکیب کاشت پودری و ژل انجام میشود.

در حالت کلی میتوان گفت کاشت ناخن یک حرفه ایده پرداز است که هر چه قدر ایده پردازی تون قوی باشد کاشت ها و دیزاین های مختلفی و منحصر بفردی را میتوانید ایجاد کنید.

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی و دیزاین

💅🏻 آموزشگاه آرایشگری کاشت ناخن قالبی یا دوآل ، به دلیل عدم پرداخت و سایش ناخن قبل از کاشت ،زیبایی و ظرافت آن از روش های دیگر کمتر است. در ازای این معایب می توان به سرعت عمل بالا و راحتی کاشت ، عدم نیاز به ترمیم زیاد و عدم وقت گیری رسیدگی به آن اشاره کرد. به همین دلیل خیلی از ناخن کارهای حرفه ای برای صرفه جویی در زمان در ایام آخر سال و روزهای تعطیل و پر مشتری از این روش استفاده می کنند.

کاشت ناخن قالبی یک روش برای کاشت ناخن است که هم برای کاشت پودری مورد استفاده است هم کاشت با پلی ژل.

آموزش پارافین تراپی دست و پا در ۱۰ مرحله

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری

💅🏻 آموزشگاه آرایشگری کاشت ناخن پودری دارای بالاترین کیفیت در میان همنوعان خود می باشد ولی برای ترمیم نیاز به وقت ، حوصله و هزینه بیشتری دارد .برای پایه سازی اولیه روی صدف ناخن سوهان نرم کشیده می شود(بدون آسیب و نازک کردن صدف ناخن و چسباندن تیپ برای بلند کردن قد ناخن و ضد قارچ زدن و مواد زنی را در این مرحله آغاز می کنیم.

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله ای

💅🏻آموزشگاه آرایشگری کاشت ناخن ژل یا ژله ای در مناطق مرطوب دوام بیشتری دارد و حالت شیشه‌ای دارد.کاشت ناخن ژل نیز روشی مانند کاشت ناخن پودری دارد با این تفاوت که مواد مخصوص این نوع کاشت آماده خرداری میشود . در این روش مواد را بر روی تیپ ناخن و یا صدف ناخن طبیعی قرار می‌دهند و سپس با استفاده از دستگاه یو وی ( UV ) ژل مخصوص را روی ناخن تثبیت می‌کنند.

در این روش معمولا از ۲ تا ۳ لایه ژل مخصوص بر روی ناخن استفاده می‌شود و بعد از هربار ژل زدن به ناخن از دستگاه یو وی استفاده می‌شود تا ژل روی ناخن خشک شود. این روش معمولا سریع‌تر از روش کاشت ناخن پودری انجام می‌گیرد.

 

ناخن‌هایی که با روش Mix و ژل کاشت می‌شوند از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند.

👸آموزش آرایشگری آموزش کاشت ناخن ،  آموزش طراحی ناخن جدید در آکادمی آرایشگری

اموزش وزگیری شینیون

🔵آموزش دیزاین های جدید ناخن 💅🏻💅🏻

💥ژلیش ،کروم ،طراحي با انواع گل خشك، اکلیل ،شوگر افكت،ژل فويل، فیبر یا گیاهی، اکلیلی ، آکواریوم، دیپینگ، لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )، سیلک، میکس، فرنچ، بیبی بومر یا کاشت هایلایت، مرمریت، موقت یا تیپ گذاری،  و دیزاین های دائم.

آموزش دیزاین های جدید کاشت ناخن

اسم مدل های کاشت ناخن

شناخت انواع کاشت و اسم های دیگر آن:👇

☘️کاشت اکرلیک=پودر+ قلم

☘️کاشت دوال=پودر + قالب

☘️کاشت میکس=پودر+ ژل

☘️کاشت موقت یا نمازی=تیپ گذاری

☘️کاشت دپینگ =بدون لیکویید با مواد قدیمی

☘️کاشت سیلک (سیلکم)=استفاده از یک ورقه خاص بجای تیپ

☘️کاشت مرمریت=استفاده از مرمریت زیر کاشت پودر

☘️کاشت گیاهی =استفاده از فیبر بجای تیپ و مواد منحصر به این نوع کاشت

☘️لمینت =ژلیش (لاک ژله ای یا ژل پولیش)کردن کاشت ژل

اسم مدل های کاشت ناخن

🔔اطلاع از کلاس ها و شرایط با شماره های بالا تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا