آموزشگاه میکروپیگمنتیشن ابرو - آموزشگاه میکروپیگمنتیشن موی سر

آموزشگاه میکروپیگمنتیشن با مدرک

میکروپیگمنتیشن یعنی چی

معنای واژه میکروپیگمنتیشن کاشت رنگدانه های طبیعی در قسمت فوقانی پوست درمیس است و این تکنیک دردر ( آرایشگاه ها ) آرایش دائم و حوزه ی پزشکی کاربرد فراوان داشته و می توان زیبایی طبیعی به افراد هدیه کرد.

روش میکروپیگمنتیشن  با تاتو متفاوت است. تاتو در روی پوست فرد باعث ایجاد درد و خونریزی میکرد و فرد تا مدت ها نمی توانست در بعضی از فعالیت ها و مجالس شرکت کند، ولی در روش میکروپیگمنتیشن التهاب با توجه به نوع پوست التهاب و تورم بسیار کم است و به جرات می توان گفت که درد و خونریزی ندارد. این نوع روش بهترین جایگزین برای تاتو میباشد . ضمن اینکه تاتو ابرو ظرافت انچنانی نداشت و بعد ها به رنگ آبی و تیره در میامد ولی در روش نوین میکروپیگمنتیشن کاملا حرفه ای کار میشود و علم پزشکی هم این روش را تایید میکند و کاربرد های فراوانی دارد.

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن

( هاشور ابرو  ( نچرال – کرکی ، مویی ، هایلایت ، هاشور ، نانو ، سه بعدی ، تیغ ماهی) -قاب ابرو – سایه ابرو – خط چشم – سایه چشم- بن مژه – خط لب – رژلب دائم – بزرگ نشان دادن لب ها- اسکالپ سر – هاله سینه – ترمیم زخم های اسکار با همرنگ کردن پوستی و … )

مدرک میکروپیگمنتیشن ، مدرک میکروبلیدینگ ، مدرک بین المللی ، آموزشگاه میکروپیگمنتیشن
میکروبلیدینگ ابرو یک ماه بعد – میکروبلیدینگ ابرو یک سال بعد

مدرک بین المللی میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن حرفه ای نوپا و جدید در دنیا میباشد که با توجه به گستردگی خدمات آن ، جایگاه ویژه ای را در بین سایر رشته های آرایشگری در دنیا پیدا کرده است . به همین خاطر افراد زیادی هستند که میخواهد در کشور های دیگر از این حرفه استفاده کنند . سازمان فنی و حرفه ای کشور هم رشته ای را به نام آرایش دائم صورت (میکروپیگمنتیشن) راه اندازی کرده است که علاقمندان به این رشته پس از گذراندن دوره میکروپیگمنتیشن و قبولی در امتحانات تئوری عملی مدرک بین المللی آرایش دائم برایشان اعطا میکند .

با توجه به تدوین و انتشار استاندارد آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) سازمان آموزش فنی و حرفه ای مجتمع آموزش آرایشگری معرفی شده در بالای سایت در این رشته ها هنرجو می پذیرد. علاقه مندان می توانند  با مراجعه به آموزشگاه آرایشگری و مشاوره با مربی از دوره های پیش نیاز و دستگاه های مورد تایید وزارت بهداشت اطلاعات لازم را اخذ نمایند .پس از گذراندن دوره اموزشی میکروپیگمنتیشن به شما مدرک بىن المللى فنى و حرفه اى تعلق خواهد گرفت .

تفاوت میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن در چیست؟

به صورت کاملا خلاصه و به دور از هر نوع حاشیه براتون بگوییم که :

۱- دستگاه میکروپیگمنتیشن با میکروبلیدینگ فرق میکند .

۲- عمق کار در میکروپیگمنتیشن بیشتر از میکروبلیدینگ است .

۳- در میکروبلیدینگ خط‌ هایی که روی ابرو ایجاد می‌شود کاملا شبیه به تارهای طبیعی ابرو است ولی میکروپیگمنتیشن بیشتر ظاهری شبیه به سایه ایجاد می‌کند و خبری از تارهای باریک ابرو نیست .

۴- ماندگاری میکروبلیدینگ از میکروپیگمنتیشن کمتر است و میکروپیگمنتیشن دوام بیشتری را دارد.

۵- برای بار اول مدت زمان انجام میکروپیگمنتیشن از مدت زمان انجام میکروبلیدینگ بیشتر است .

عکسی از تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ
عکس وسط نمونه کار میکروبلیدینگ ابرو است – عکس سومی پایین ترین عکس میکروپیگمنتیشن ابرو میباشد.

برای کسب اطلاع از شماره تلفن و آدرس آموزشگاه بر روی بنر های کناری سایت کلیک کنید .

مدرک بین المللی میکروپیگمنتیشن

بازار کار میکروپیگمنتیشن چگونه است؟

بازار کار میکروپیگمنتیشن یا همان تتوی میکرو رو به رشد است و فرصت‌های شغلی خوبی دارد. دلایل اصلی رشد این بازار کار عبارتند از:

گسترش فرهنگ تتو و تغییر ظاهر افراد در جامعه. تتوی میکرو به عنوان یکی از انواع تتو همچنان محبوب است.

کاهش هزینه و زمان انجام تتوی میکرو. امروزه انجام این نوع تتو سریعتر و ارزانتر شده است. این مزیت باعث افزایش مشتریان در این حوزه شده است.

ورود تکنیک‌ها و مواد جدید مانند تتوی میکروی پیشرفته و محصولات میکروبلیدینگ که نیاز به متخصصین باتجربه دارد

ایمن بودن میکروپیگمنتیشن نسبت به مواد آرایشی روزانه

صرفه جویی در وقت و هزینه نسب به استفاده از لوازم آرایش

با توجه به عوامل بالا، بازار کار میکروپیگمنتیشن در حال گسترش است و فرصت‌های شغلی مناسبی هم برای افراد حرفه‌ای و هم مبتدی وجود دارد. البته رقابت نیز در این حوزه زیاد است.

من میخواستم میکروبلیدینگ رو یاد بگیرم مبتدی هستم اول باید چیکار کنم؟

قلم میکروبلینگ بگیرم و سوزنی که میخوام باهاش کار کنم چه شماره ای باید باشه و همینطور رنگش که میخوام باهاش کارکنم راهنمایی کنید ممنونتون میشم . پاسخ: سلام عزیزم، اگر واقعا علاقه مند هستید باید حداقل دوره های فنی و حرفه ای رو بگذرونید و اگر هم بخواید این کارو ادامه بدید باید دوره های پیشرفته تر هم دوره ببینید تا از بازار کار پس زده نشید. رشته آرایش دائم پر ریسک ترین و خطرناک ترین رشته آرایشی است عزیزم یک ماه پیش یکی از همکارانمون که من میشناسم بخاطر آسیب به چهره مشتری دستگیر شد باید ۱۳۰ میلیون دیه و خسارت پرداخت کنه اینم بگم که این خانم مدرک داشت و دوره دیده بود و آموزش هم میداد اینو گفتم که در جریان باشید این کار به راحتی کلیپ هایی که با چشم میبینید نیست و فکر نکنید با یک تیغ و قلم میشه صورت مردم و دفتر نقاشی کرد. اگر بدون آموزش کار کنید جدا از آسیبی که به زیبایی دائم مشتری وارد میشه میتونه به روح و زندگی خودتون هم آسیب بزنه اگر هم تصمیم گرفتید آموزش ببینید عجله نکنید و حسابی تحقیق کنید پیش مربی خوب برید.

قابل توجه خانم هایی که میخواهند به صورت مجازی و خودیادگیری میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ یاد بگیرند.

5 دیدگاه در “آموزشگاه میکروپیگمنتیشن با مدرک”

  1. سلام عزیزان

    موندم کجا برم برای آموزش هاشور ابرو شرق تهران (نارمک) که دلسوزانه از صفر تا صد رو خوب آموزش بده؟ شما کی رو معرفی میکنید؟ میخواستم مدرک میکروپیگمنتیشن بگیرم دو تا سوال داشتم :
    ۱- ایا برای آموزش تخصصی میکروپیگمنتیشن باید به یه آموزشگاه تخصصی آرایشگری مراجعه کنم ؟ ممنونم
    ۲- به خاطر اینکه مدرک میکروپیگمنتیشن را راحت بگیرم ایا به آموزشگاه برم یا سالن ها هم میتونند آموزش دهند و مدرک بدند ؟

  2. سلام دوستان من میخوام میکروبلیدینگ رو یاد بگیرم مبتدی هستم اول باید چیکار کنم

    قلم بلید بگیرم و سوزنی که میخوام باهاش کار کنم چه شماره ای باید باشه و همینطور رنگش که میخوام باهاش کارکنم راهنمایی کنید ممنونتون میشم 🙏🙏🙏

    1. پاسخ شاپرک فریبا

      سلام مگه بدون آموزش میشه میکروبلیدینگ یاد گرفت، شوخی تون گرفته، کلی اصول و قواعد داره، میکروبلیدینگ که فقط چند تا خط انداختن توی ابرو نیست، پیشنهاد میکنم حتما پیش یک مربی خوب اموزش ببینید

  3. سلام دوستان عزیز وقتتون بخیر
    من دوره میکروپیگمنتیشن (تاتو صورت) رو گذروندم و در حد مبتدی هستم و تنها روی مدل ۲ تا کار زدم و به علت مشکلات نتونستم کار کنم الان دوباره مدرک سرتیفیک دوره ابرو رو گرفتم و هنوز روی مدل کار نکردم
    آمادگی خودم رو جهت همکاری بدون دستمزد با تاتو کاران اعلام می‌کنم به جهت کمک کردن و آمادگی بهتر نسبت به کار.

  4. سلام
    حداقل قیمت آموزش میکروپیگمنتشن و میکروبلیدینگ و تاتو ابرو و چشم و لب و بدن چنده؟؟،
    مدرک فنی و حرفه ای هم میدین؟؟؟
    اموزش چند روزه؟؟؟
    بجز پوست مصنوعی؟؟؟ مدل برای کار چکار کنیم؟؟؟
    هزینه دستگاه ها و وسایل حدودا چنده؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به محتوا