دریافت مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه

دریافت مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه

مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه یک مدرک رسمی فنی حرفه ای است که در ایران و در سطح بین المللی معتبر است و قابل تمدید می باشد. توصیه میشود به آموزشگاه های معتبر جهت آموزش و دریافت مدرک مراجعه کنید تا بعدا به مشکل برنخورید . ما چند تا آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران را برای شما معرفی میکنیم تا در اسرع وقت بتوانید مدرک تان دریافت کنید . قبل از ثبت نام  حتما مدت زمان حداکثری را برای دریافت مدرک فنی حرفه ای جویا شوید.

چگونه مدرک بین المللی آرایشگری بگیریم؟

مدرک بین المللی آرایشگری زنانه یک گواهی است که به منظور تایید دانش آموختگی در دوره های آموزشی آرایشگری صادر می شود. این مدرک شامل بیش از ۳۰ رشته مختلف آرایشگری را شامل میشود.
برای دریافت این مدرک، باید دوره های آموزشی مربوطه را در آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای گذرانده و شرایط مورد نیاز را برآورده کنید  و سپس از طریق فنی حرفه ای این مدرک صادر می شود و شما میتوانید مدرک تان را از آموزشگاه مربوطه دریافت کنید. برای استفاده بین المللی باید مدرک شما ، ترجمه رسمی شود و … که مراحل خاص خودش را دارد.

چگونه مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت بگیریم؟

در مهاجرت میتوانید از تمام مدارک فنی حرفه ای استفاده کنید بعضی مدارک، نیاز به تکمیل دوره در خارج از کشور را دارد یعنی شما با این مدرک ثابت میکنید که قسمتی دوره مورد نظر را در ایران گذرانده اید و شما در ان کشور مدت زمان دوره تان کمتر میشود و وقت کمتری برای یادگیری های جدید صرف میکنید و هزینه کمتری میکنید و در هزینه و زمان صرفه جویی میکنید. ولی بعضی دوره ها هم در ایران به صورت تکمیلی آموزش داده میشود.

مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم

برای گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای آرایش دائم یا تاتو صورت، باید به یکی از مراکز آموزشی مربوط به آرایش دائم مراجعه کرده و دوره‌های آموزشی مربوط به میکروپیگمنتیشن، شیدینگ و میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو و سایر روش‌های تاتو زیبایی را گذراند. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای آرایش دائم را از آموزشگاه یا آکادمی‌های معتبر وابسته به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دریافت کنید.

مدرک فنی حرفه ای آرایش صورت (میکاپ)

مدرک فنی حرفه ای آرایش صورت (میکاپ)

برای گرفتن مدرک آرایش صورت (میکاپ)، باید در دوره و آزمون مربوطه شرکت کرده و قبول شوید تا مدرک آرایش صورت از طرف فنی حرفه ای برایتان صادر شود.

آرایش صورت یا میکاپ بانوان، حرفه ای است كه در آن به کارآموز نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت آموزش داده میشود. این حرفه یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی و آرایشگری می باشد. خانم ها برای شرکت در مجالس و میهمانی ها به منظور آرایش صورت ترجیح میدهد به ارایشگاه ها مراجعه کنند.

مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن

مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن یک مدرک حرفه ای آرایش ناخن است که با دریافت آن، فرد می تواند در سالن های زیبایی معتبر کار کند و همچنین از نظر مالی مستقل شود. برای دریافت این مدرک، باید دوره های آموزشی کاشت ناخن را از مراکز آموزشی معتبر گذراند. در این دوره ها، شناخت ساختمان و معماری ناخن، آموزش مانیکور، مواد گذاری تک مرحله ای با پودر، طریقه لاک زدن اصولی و دیزاین ناخن و سایر موارد مرتبط با کاشت ناخن آموزش داده می شود.

مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن

سال های قبل درک و دوره کاشت ناخن با مواد در فنی حرفه ای وجود نداشت ولی ظارهرا در سال ۱۴۰۱ مدارک آرایش ناخن با مواد، استفاده از ژل اصلاح ناخن (اصلاح عیوب و اکستنشن)، اکریلیک ناخن به لیست رشته های مراقبت و زیبایی اضافه شده است.

مدرک فنی حرفه ای رنگ مو

مدرک فنی حرفه ای رنگ مو

مدرک فنی حرفه ای رنگ مو (کاربا مواد) یک مدرک رسمی است که پس از گذراندن دوره های آموزشی مربوط به رنگ مو و مش به دانشجویان اعطا می شود. این دوره ها در بسیاری از کشورها ارائه می شود و پس از گذراندن آن، فارغ التحصیلان می توانند در بازار کار به عنوان کارشناس رنگ مو و مش فعالیت کنند. برخی از آموزشگاه ها و مراکز آموزشی در ایران نیز دوره های آموزشی مربوط به رنگ مو و مش با مدرک فنی حرفه ای ارائه می دهند.

مدرک پاکسازی پوست صورت زنانه

مدرک پاکسازی پوست صورت زنانه

مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست صورت زنانه یا اسکین کیر (skincare)  یک مدرک رسمی است که به افرادی که دوره های آموزشی مربوط به پاکسازی پوست، مراقبت از پوست و مو و زیبایی را گذرانده اند، اعطا می شود. این دوره ها می توانند شامل آموزش پاکسازی پوست، فیشیال، مراقبت از پوست و مو و غیره باشند. مدارک فنی حرفه ای پوست و مو معتبر و قابل ترجمه هستند و می توانند به عنوان یک مدرک شناخته شده در بازار کار مورد استفاده قرار گیرند. این دوره ها در مراکز آموزشی مختلفی ارائه می شوند و پس از پایان دوره، مدرک فنی حرفه ای به شرکت کنندگان اعطا می شود.

مدرک فنی حرفه ای کراتینه و صافی مو

مدرک فنی حرفه ای کراتینه و صافی مو

مدرک فنی حرفه ای کراتینه و صافی مو یک مدرک رسمی و جدید در سازمان فنی و حرفه ای است. دوره های آموزشی صاف کردن مو با مواد پروتیینی (ترمیم، احیا و کراتینه ) با ارائه مدرک فنی حرفه ای توسط برخی آموزشگاه ها و مراکز آموزشی ارائه می شود. در این دوره ها، روش های کراتینه و صافی مو به شرکت کنندگان آموزش داده می شود. شرکت در این دوره ها، باعث افزایش مهارت های شرکت کنندگان در زمینه احیا موهای آسیب دیده و صافی مو می شود.

مدرک فنی حرفه ای لیفت و لمینت مژه و ابرو

این مدرک می‌تواند در دوره‌های آموزشی لیفت و لمینت مژه اخذ شود. این دوره‌ها در آموزشگاه‌های آرایشگری برگزار می‌شوند و شامل آموزش تکنیک‌های جدیدترین روش‌های لیفت و لمینت مژه با استفاده از مواد خاصی می‌باشد. پس از پایان دوره، مدرک فنی حرفه‌ای لیفت مژه و ابرو به هنرجویان اخذ می‌شود. در لمینت، مژه هاتون ضخیم تر شده و چشم هاتون پر رنگ تر و برجسته جلوه میدهد. در لیفت هم ، مژه هاتون فردار میشود. برای ابرو از مواد لیفت استفاده میشود تا ابروها بلند تر و پر پشت تر شود.

مدرک فنی حرفه ای کوتاهی مو

مدرک فنی حرفه ای کوتاهی مو

مدرک فنی حرفه ای و تخصصی کوتاهی مو یک مدرک پرطرفدار بین المللی در همه کشورها است که در سازمان فنی و حرفه ای کشور با عنوان پیرایشگر موی زنانه ارائه می‌شود. برای گرفتن این مدرک، دوره‌های آموزشی کوتاهی مو باید زیر نظر مربی فنی حرفه ای گذرانده شود. در این دوره‌ها، هنرجویان با یادگیری تکنیک‌های مختلف کوتاهی مو، آماده شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان می‌شوند. کوتاهی مو دارای شاخه های مختلفی است که که مدارک مختلفی را شامل میشود در صورتی که تمام مدارک را دریافت کنید شما به یک کوپ کار حرفه ای تبدیل میشوید و با داشتن این مدرک در هر آرایشگاهی می توانید خدمات تخصصی ارائه دهید.

مدرک فنی حرفه ای پداگوژی

مدرک پداگوژی به نحوه آموزش و مربیگری فرد می پردازد و دوره های پداگوژی در مراکز معتبر جهاد دانشگاهی، فنی و حرفه ای و مجتمع های فنی برگزار می گردد. پداگوژی و تعلیمات سرپرستی نام یکی از دوره‌های حرفه‌ای در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است. دوره پداگوژی به آموزش و معرفی اصول و فنون و روش‌های نوین تدریس، انواع سبک‌های یادگیری، مفاهیم مهم برای آموزش و پرورش و میزان اندازه گیری پیشرفت تحصیلی، نحوه‌ی برقراری ارتباط، چگونگی طراحی و فرآیند ارزیابی دانشجویان می پردازد. برای ورود به دوره آموزشی پداگوژی کافی است صاحب مدرک تحصیلی کاردانی به بالاتر باشید.

مدرک فنی حرفه ای آرايشگر عروس

مدرک فنی حرفه ای آرايشگر عروس

مدرک فنی حرفه ای آرایشگر عروس هم از مدارک معتبر فنی حرفه ای میباشد که اعتبار بین المللی دارد. این حرفه در آموزشگاه های آرایشگری زنانه آموزش داده میشود . مدرک آرایشگر عروس به راحتی در دیگر کشور ها قابل قبول است مخصوصا اگر تجربه عملی و کافی در این حرفه داشته باشید. در این حرفه شما موارد ذیل را یاد میگیرد: ۱-زیر سازی و مراقبت های پوستی قبل از آرایش  ۲-متعادل ساز چهره عروس ۳-آرایش چشم تخصصی عروس ۴-آرایش ابرو ۵-انواع  کانتورینگ  صورت ۶-نصب انواع مژه و حالت دهی به چشم ۷-طراحی مو و ناخن متناسب با شرایط عروس ها

مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مو

اکستنشن مو یک روش برای افزایش طول و حجم موها است که در بین خانم‌ها بسیار محبوب است.این روش می‌تواند با استفاده از موهای طبیعی یا مصنوعی انجام شود. اکستنشن مو مزایا و معایبی دارد، به عنوان مثال، می‌تواند به فرد ظاهری جذاب و پرپشت بدهد، اما در برخی موارد ممکن است باعث آسیب به موهای طبیعی شود. قیمت اکستنشن مو ممکن است متفاوت باشد و بسته به نوع مو و روش انجام، متغیر باشد.

مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مو

مدرک اکستنشن مو به صورت فنی و حرفه ای در دوره های آموزشی اکستنشن مو ارائه می شود. در این دوره ها، روش های مختلف اکستنشن موی طبیعی و مصنوعی به صورت تئوری و عملی به هنرجویان آموزش داده می شود. برای ثبت نام در این دوره ها، به مدرک تحصیلی خاصی نیاز نیست.

مدرک چهره پردازی کودک

مدرک چهره پردازی کودک یک مدرک فنی حرفه‌ای است که در دوره‌های آموزشی چهره پردازی کودک به کارآموزان اعطا می‌شود. این دوره‌ها شامل آموزش طراحی و گریم دخترانه و پسرانه، آموزش اشکال کارتونی دخترانه و پسرانه، آموزش اشکال هالوین بر روی صورت، آموزش گریم و کانتورخشک و چرب و آموزش شخصیت‌سازی از طریق گریم است. برخی از دوره‌های آموزشی چهره پردازی کودک با مدرک فنی حرفه‌ای، شامل دوره آموزش آرایش و گریم کودک، بر روی صورت کودک طرح‌های شاد و جذاب و شخصیت‌های کارتونی و داستانی را نقاشی می‌کنند.

مدرک مدير آموزشگاه فنی و حرفه اي آزاد

مدرک فنی حرفه ای مدیر آموزشگاه به عنوان یک مدرک رسمی و مورد تایید در حوزه آموزش فنی و حرفه ای شناخته می‌شود. برای مدیریت یک آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد، مدیر باید تسلط کافی به تمام مکاتبات اداری، اجرای ضوابط و قوانین، ارتباط با سازمان ها و مباحث حقوقی داشته باشد. برای کسب این مدرک، دوره های آموزشی مجازی و حضوری توسط اموزشگاه های آرایشگری در دسترس هستند.

کوتاه کردن صفر درجه موی زنانه، کوتاه کردن مو با ماشین اصلاح، کوتاه کردن مو با تکنیک های شانه، کوتاه کردن مو به روش لایه لایه کردن ، کوتاه کردن مو به روش کوتاه به بلند عمودی، حکاکی خطوط بر روی سر، خرد کردن مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *